Ο Kurt Sutter, δημιουργός της διάσημης τηλεοπτικής σειράς Sons of Anarchy, δήλωσε πως η σειρά θα κάνει το πέρασμα της και από την gaming βιομηχανία. Μάλιστα, γράφοντας μέσα από τον προσωπικό λογαριασμό του στο Twitter, σχολίασε πως “δεν μπορώ να σας δώσω περισσότερες πληροφορίες, αλλά σίγουρα έρχεται. Και είναι τρομερό”!

Παρόλα αυτά, αργότερα έσπευσε να διαβεβαιώσει πως πρόκειται για “first-person adventure. HD γραφικά. Αναπαριστά την επανάσταση του gaming. Τρελαίνομαι και μόνο που γράφω για αυτό”. Για να δούμε…
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Ας περιμένουμε να δούμε...
Καποιος να δωσει ενα ψαλιδι στον κυριο
Σιγουρα ειναι νωρις για αποψη, αλλα adventure????Μα εδω θες πιστολιδι βρωμοξυλο και τρεξιμο με τις μηχανες. Φοβαμαι μην το κανουν καμια χαζομαρα που θα πρεπει να παιρνεις μονο αποφασεις για το μελλον του club με ελαχιστη δραση.
Θα τρελαινομουν να το εβλεπα σε στυλ GTA
ακούγε καλό... για να δούμε πως θα περάσει από την TV στα PC και στις κονσόλες...