
Οι δηλώσεις του εν λόγω χρήστη, ο οποίος εικάζεται πως είναι insider της Square Enix, δεν αποτελούν τίποτα παραπάνω από φήμες. Εσείς τι πιστεύετε, ήρθε η ώρα;
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Πηγές στο εσωτερικό της Square Enix αναφέρουν πως το remake του Final Fantasy 7 βρίσκεται ήδη υπό ανάπτυξη.
Τριπλάσιο χρόνο θα κάνει λογικά από ότι έκανε και κάνει το FFV!
Μακάρι. Ας βγάλoυν όμως πρώτα το XV.
Άντε, αργούν :D
Μακαρι να κανουν τοσο καλη δουλεια οπως το tomb raider !!!
θα τρελάθω αν βγει!τελειααααααααααααααααααααααα
Πολύ καλά νέα.