Σύμφωνα με δηλώσεις του Lorne Lanning, το Oddworld: New ‘N’ Tasty δεν ήταν το τέλος των περιπετειών της Just Add Water στον κόσμο των HD re-releases. Έτσι λοιπόν, οι fans της σειράς θα πρέπει να αναμένουν την κυκλοφορία του Abe’s Exoddus, το remake του οποίου βρίσκεται ήδη στα αρχικά στάδια της διαδικασίας ανάπτυξης. Το Abe’s Exoddus ήταν το δεύτερο παιχνίδι της σειράς Oddworld και ήταν κάτι που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως bonus entry μιας και δεν περιλαμβανόταν στα αρχικά πλάνα της Oddworld Inhabitants. Ήταν όμως τόσο αγαπητό το original Abe’s Oddysey που η δημιουργία του Exoddus ήρθε για να ικανοποιήσει το κοινό που ζητούσε επίμονα περισσότερα πράγματα από το ίδιο παιχνίδι.

Όπως όλα δείχνουν, αν και η Oddworld Inhabitants ήταν μάλλον «σιωπηλή» μετά την κυκλοφορία του Munch’s Oddysey, πλέον με βάση τις τελευταίες εξελίξεις καταλαβαίνουμε ότι έχει μεγάλα πλάνα για τη θρυλική σειρά και πέρα από τη δημιουργία remasters για όλους τους τίτλους θα πρέπει να αναμένουμε αρκετά spin-offs. Μέχρι τότε, μπορείτε να βρείτε μερικά σχετικά άρθρα μας με παρουσιάσεις από τη σειρά Oddworld.
Oddworld: Abe's Oddysee - New 'n' Tasty Review
Oddworld: Stranger's Wrath HD (PS Vita) Review
Oddworld: Stranger's Wrath HD Review
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Άρα πρέπει να τα πήγε πολύ καλά σε πωλήσεις τον New n' tasty καθώς ήταν ρίσκο για αυτούς και για το μέλλον της σειράς...
Το new 'n' tasty ηταν πραγματικα καλο remake και προσωπικα το καταευχαριστηθηκα. Εξαιρωντας, βεβαια τα τελευταια 3-4 λεπτα του παιχνιδιου που το παιχνιδι επαιζε με τα νευρα μου και ημουν ετοιμος να το διαγραψω απο το PS4. Περιμενουμε το Abe's Exoddus με μεγαλη ανυπομονησια και ελπιζω να μην αργησει πολυ.
To remake του Abe's Odyssey ήταν από τα ποιοτικά και ουσιαστικά remakes, οπότε περιμένω το ίδιο και για αυτό.
Το θέλω !!! :p
Μ' αρέσει που όλος ο κόσμος τρελαίνεται με τα Full HD remasters των ΑΑΑ παιχνιδιών, ο Lanning όμως στην Oddworld Inhabtitants το έχει τερματίσει. 4 μεγάλα παιχνίδια Oddworld έχει βγάλει, και 20 χρόνια τώρα ζει με τις επανεκδόσεις τους. Τέσπα, ίσως κάποτε παίξω το stranger's wrath στο PS Vita που το έχω από το PS+.