
Προφανώς και θα μάθουμε περισσότερα στην Ε3. Ελπίζουμε πάντως να έχουμε κάποιες περισσότερες πληροφορίες πιο άμεσα!
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Οι SEGA και Creative Assembly αποκάλυψαν κατά λάθος το επόμενο μέρος της σειράς Total War video games που θα κυκλοφορήσει με την ονομασία Total War: Warhammer.
Αν ήταν πρωταπριλια θα λεγα οτι ήταν φάρσα , τώρα δν ξέρω τι να πω
OMG!!! Απλά απίστευτο! Bring it!!!
Και μόνο για το νέο setting δεν βλέπω την ώρα να κυκλοφορήσει, καθώς είμαι μεγάλος φαν της σειράς Warhammer.
Βέβαια μετά το φιάσκο του RTW 2 κρατάω μικρό καλάθι.
Warhammer setting σε Total War είναι απλά "a dream come true".
πραγματικά, αυτό που λέει ο Καλκανης: a dream come true
Το περιμενω πως κ πως...αντε να δουμε!