Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Αφήνει την Konami ο Koji Igarashi

Αποχωρεί ο Koji Igarashi από την Konami ύστερα από 24 χρόνια συνεργασίας προκειμένου να συγκροτήσει το δικό του studio. Ο ίδιος αναφέρει πως αποφάσισε πως θέλει να έχει την ελευθερία να δημιουργήσει το είδος των παιχνιδιών που πραγματικά επιθυμεί και που νομίζει πως αυτό θέλουν και οι ίδιοι οι οπαδοί του. Ο Igarashi εργάστηκε αρχικά στο Castlevania: Symphony of the Night, μετά την κυκλοφορία του οποίου προστέθηκαν πολλά νέα στοιχεία στη σειρά.



Η τελευταία του δουλειά πάνω στο franchise είναι το Castlevania: Harmony of Despair.


Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
7 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • ShrinkShady
    • Πάρα πολύ ωραία νέα...Δυστυχώς, θα είναι το τέλος των Metroidvania, των επίσημων δηλαδή, αλλά από την άλλη παρέμεινε για πολύ καιρό ανενεργός σε αυτή την εταιρεία, απολίθωμα του παλιού της εαυτού, που το μόνο που βγάζει είναι Metal Gear και αστειότητες σαν τον Lords of Shadows, με εξαίρεση το Mirror of Fate..

    • BoBKiD
    • Symphony of the Night (PS1) = μακράν το καλυτερο Castlevania ever, με τα LoS να ακολουθούν πίσω του. Η πλειοψηφία όμως των υπολοίπων παιχνιδιών της σειράς είναι ψιλοχάλια (μιλάω για την μετα-SotN εποχή).
      Ελπίζω να επιστρέψει η σειρά στις ρίζες της, αλλά σίγουρα όχι από τον Igarashi γιατί τα δικαιώματα τα έχει η Konami. Το [μάλλον] σίγουρο είναι ότι θα δούμε κάτι νέο castlevani-οειδές στο μέλλον από τον αυτόν.

    • Amiga500
    • Τα "Metroidvania" συμφωνω οτι ηταν και ειναι οτι πιο κλασσικο εχει κυκλοφορησει ποτε η Konami και η ειδηση της αποχωρησης του Igarashi ειναι πραγματικα κατι τρομερα δυσαρεστο..... ειδικα οταν ο ιδιος εχει δουλεψει επανω στο ισως πιο αγαπημενο μου τιτλο της σειρας το Castlevania: Symphony of the Night.....

      Διαφωνω ομως με το σχολιο οτι η σειρα Lords of Shadow ειναι αστειοτητες, σιγουρα δεν εχει καμια σχεδον σχεση με τα κλασσικα Castlevania αλλα για το ειδος της (καθαρα action game) ειναι πραγματικα ενα διαμαντι με φοβερο σεναριο.

      Δεν το συγκρινω με τα παλια castlevania γιατι ειναι κατι εντελως διαφορετικο, γι αυτο και το κρινω ως κατι διαφορετικο.

      Για "εμενα προσωπικα" ομως, η σειρα Lords of Shadow ειναι κορυφαια, "για το ειδος της"

    • ShrinkShady
    • Χαχά, γελάω γιατί όταν έγραφα το σχόλιο φαντάστηκα πως θα μπορούσαν να υπάρχουν τέτοιες αντιδράσεις..Αχ, πόσο εύκολα καρφώνετε τα καρφιά πάνω σε όσους φέρουν το σταυρό της Nintendo...
      Η αλήθεια όμως απέχει έτη φωτός..Προσπάθησα 2 φορές να καταφέρω να βυθιστώ στο πρώτο παιχνίδι της σειράς και δεν τα κατάφερα..Και αν για αυτό, η λέξη "αστειότητες" είναι υπερβολική, με τα όσα διαβάζω για το δεύτερο παίγνιο, νομίζω πως δικαιούμαι να την πω την λέξη.
      Επειδή μεγάλωσα με την σειρά και έχω παίξει τα περισσότερα παιχνίδια της σειράς και μπορώ να έχω άποψη και μπορώ να λέω πως αυτό δεν είναι Castlevania.Παρά το απίστευτο setting, Castlevania δεν είναι τα combos, η απομνημόνευση κινήσεων και ο super heman ήρωας.
      Οπότε ότι λέω, δεν το λέω επειδή τα παιχνίδια δεν βγήκαν σε κονσόλες της Ν, αλλά αντίθετα επειδή υπεραγαπώ την σειρά και θέλω τον αυθεντικό δημιουργό της πίσω.
      Οπότε με χαροποιεί τα μάλα, η δημιουργική ελευθερία που φαίνεται πως θαμπορεί να απολαμβάνει από δω και πέρα ο Iga, γιατί θεωρώ ότι και στο ds, σαν την μεταγενέστερη δημιουργικά περίοδο του, έδωσε μεγάλα δείγματα γραφής.....

*