Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Δεν συγκινήθηκαν οι Ιάπωνες από το Xbox One launch

Το στοίχημα της Microsoft με το Xbox One στην αγορά της Ιαπωνίας (μετά και τις πολλές δυσκολίες που αντιμετώπισε το Xbox 360) φαίνεται πως θα είναι αρκετά πιο δύσκολο απ’ όσο αναμενόταν. Από τα μεσάνυχτα της 4ης Σεπτεμβρίου, το σύστημα πωλείται επίσημα στα καταστήματα, ωστόσο αν και αρκετά καταστήματα προετοίμασαν τον εξωτερικό τους χώρο για να υποδεχτούν τον κόσμο που θα προχωρούσε σε αγορά από τις πρώτες ώρες, ο κόσμος δεν… εμφανίστηκε.



Όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες που δημοσίευσε το Kotaku, ελάχιστες ήταν οι περιπτώσεις που ο κόσμος στήθηκε έξω από τα καταστήματα, σε αντίθεση με το PS4, όπου οι καταναλωτές περίμεναν μέρες πριν το επίσημο λανσάρισμα. Η Microsoft Japan ανακοίνωσε ένα ειδικό δώρο για όσους αγοράσουν το Xbox One στην εγχώρια αγορά μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου που δεν είναι άλλο από μία 6μηνη συνδρομή Xbox Live Gold. Πριν βγουν πάντως τα πρώτα συμπεράσματα θα πρέπει να περιμένουμε τα επίσημα νούμερα.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
37 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Microsoft

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Microsoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Microsoft Hellas

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Sephiroth
    • Η λογική έλεγε ότι ήθελε ψάξιμο το ζήτημα, αλλά απ' όσο διάβασα, οι εικόνες προέρχονται από media της Ιαπωνίας

    • Sephiroth
    • Η ανακοίνωση βγήκε πριν το λανσάρισμα. Απλά λογικά η Microsoft γνωρίζει ότι η Ιαπωνία δεν θα είναι και η καλύτερη αγορά της. Εντελώς φάουλ πάντως από πλευράς εικόνας το λανσάρισμα στην Ιαπωνία (και... αυτή η εικόνα τελικά) μία μέρα πριν το λανσάρισμα σε πολλές αγορές της Ευρώπης.

    • Sephiroth
    • Θα μπορούσε να το εικάσει κανείς mazos. Απλά κάνε τον κόπο να δεις το άρθρο του Kotaku που έχει πολλές από διάφορα καταστήματα

    • TomTom
    • Φαίνεται καθαρά ότι έχει γίνει photoshop στις φωτογραφία. :-) :-) :-)

      Έχουν αφαιρεθεί οι εκατοντάδες/χιλιάδες που περιμένουν με ανυπομονησία για να αγοράσουν την κονσόλα. :-) :-) :-)


      PS : Σαν την ΤΡΕΛΑ που έχουν οι Ευρωπαίοι και οι Αμερικάνοι ΠΟΥΘΕΝΑ !!!

    • Alex45
    • To Xbox πότε δεν πήγαινε καλά στην Ιαπωνία και ούτε τώρα θα πάει πιστεύω, οι Ιάπωνες έχουν θέματα με ότι ξένο έρχεται στην χώρα τους και για αυτό προτιμάνε να πέρνουνε τα δικά τους προΐόντα.

    • DevilSpawn
    • Λογικό είναι.Εδώ το ps4 δεν έκανε τα νούμερα που ήθελαν λόγο του φορητού gaming και τον κινητών στην συγκεκριμένη χώρα το One θα κάνει. Πόσο μάλλον σε μια κλειστή χώρα σαν την Κύπρο που οτιδήποτε ξένο είναι και λάθος!

    • Tim of Heavens
    • Μπα, δεν έφταιξε αυτό. Η MS από το πρώτο χρόνο που μπήκε στις κονσόλες θεωρείται ένας αντίπαλος σε Ιαπωνοκρατούμενο περιβάλλον οπότε, ακόμα και το Θεό να φέρει από τα σύννεφα πάλι Χ θα τρώει από τους Ιάπωνες. Έχουν εταιρείες που προέρχονται από την πατρίδα τους και θα σκάσουν λεφτά στους Αμερικάνους; Αν νομίζει η MS ότι επειδή έβγαλε ένα Lost Odyssey και ένα Blue Dragon θα κερδίσει τους Ιάπωνες μάλλον είναι βαθιά νυχτωμένη. Το καλύτερο που έχει να κάνει είναι αποσυρθεί από την αγορά της Ιαπωνίας.

    • winters
    • Εδώ το PS4 πουλάει εδώ και 3 μήνες χειρότερα από το Wii U, ποιος θα πάρει X1;
      Αν δεν βγάλουν κάποιο μεγάλο JRPG δεν πρόκειται να ασχοληθούν τα Νιπόνια....

    • KalaiGR
    • Στο kotaku έχει πολλές φώτο με παρόμοιο σκηνικό, εντάξει δεν το λες και λογικό αλλά και οι κώνοι για την ουρά υπερβολικοί... Άλλη κουλτούρα εκεί...

    • diver_gr
    • Η λογική λέει για να ετοιμάσει ένα μαγαζί χώρο για ουρά αναμονής έχει κάποια κινητικότητα όσο αφορά τις προπαραγγελείες και γενικά το ενδιαφέρον του κόσμου για το μηχάνημα .

      Το ίδιο το Kotaku μετά την Ε3 είχε άρθρο ότι το XBOX ONE στις 2 μεγαλύτερες αλυσίδες της Ιαπωνίας έγινε σε 1 μέρα Sold out όσο αφορά τα Preorders.

    • Scott_Pilgrim
    • Θα μου φαινόταν πραγματικά περίεργο αν έκανε πωλήσεις. Δεν είναι μόνο το ότι δεν πούλησε το One. Γενικώς σαν χώρα προτιμούν τα handhelds όπως φαίνεται. Τουλάχιστον το τελευταίο καιρό. Άντε να αρχίζουν να βγαίνουν οι Γιαπωνεζιές, να χαρούν αυτοί και εμείς οι καμμένοι.

    • TASP
    • χχαχχχαχαχχαχαχα μονστερμαξ...περιττο μην αναμενεις μεγαλη αυξηση απο μικρες αγορες στον εν λογω τομεα...!

    • monstermax
    • Μα το ίδιο πιστεύω και τα έγραφα κιόλας, άλλοι θεωρούν πως θα πουληθούν εκατομμύρια συστήματα. Ήδη μια χώρα είναι εκτός, εξάλλου αν το Χ1 πουλήσει πάνω από 4εκ το πρώτο μήνα σε αυτές τις 29 χώρες -όπως έχει ειπωθεί- ο Phil Spencer θα ανεβάσει βίντεο χοροπηδώντας από την χαρά του.

      Αναμένοντας λοιπόν τα νούμερα της Media Create.

    • GiannisP
    • Κάποιες λεπτομέρειες για τον ιαπωνικό σχεδιασμό, για όσους δεν τα γνωρίζουν.

      Οι ιάπωνες -και ειδικότερα ο ιαπωνικός σχεδιασμός στα βιντεοπαιχνίδια- δεν χαρακτηρίζονται από αρνητισμό ή ξενοφοβία ή κάποιου είδους «κακία» για οτιδήποτε ξένο ή αμερικάνικό. Ίσα-ίσα, οι ιάπωνες έχουν μεγάλη περιέργεια για άλλες κουλτούρες και ξενόφερτα στυλ και είναι άπειρες οι φορές που επηρεάζονται από αυτά. Ωστόσο, ο τρόπος που τα υιοθετούν χαρακτηρίζεται πολλές φορές από έναν «στερεοτιπισμό» (χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του Mr Popo από το dragon ball, όπου στα μάτια του ιάπωνα ένας μαύρος αφρικανός χαρακτήρα πρέπει πάντα να έχει τον ρόλο του υπηρέτη), όμως σε αυτό που είναι καλοί οι ιάπωνες είναι στο να αφομοιώνουν ξένες επιρροές και να δημιουργούν κάτι καινούργιο μέσα από αυτές.

      Στα βίντεοπαιχνίδια αυτό συμβαίνει συνέχεια και υπάρχουν άπειρες αναφορές στα ιαπωνικά RPGs, στα θέματα και στα «δυτικά στερεότυπα» με τα οποία καταπιάνονται, τα οποία τα παρουσιάζουν με έναν τρόπο, που σε εμάς τους δυτικούς φαίνεται υπερβολικός. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αφομοίωσης και παραλλαγής ξενόφερτων στυλ, αποτελεί το ίδιο το theme του Super Mario Bros, το οποίο περιέχει ρυθμούς και επιρροές σχεδόν από όλο τον κόσμο, όπως jazz, βάλς, samba, ακόμα και αφρικάνικη μουσική. Πρόκειται δηλαδή για κομμάτι με 100% ξενόφερτες επιρροές, τις οποίες ο ιάπωνας πέρασε μέσα από το δικό του πρίσμα, με το τελικό αποτέλεσμα να μην θυμίζει ούτε δυτικό, αλλά ούτε και ιαπωνικό κομμάτι. Είναι απλώς κάτι καινούργιο.

      Όπως είχαμε πει και σε προηγούμενη εκπομπή, το Xbox One πάσχει από ποικιλία στο software.. Η κονσόλα έχει συγκεντρώσει υπερβολικά πολλά shooters και υπερβολικά πολλά αμερικάνικα shooters. Στην Ε3 επίσης το μόνο που είχαν να δείξουν ήταν shooters. Στην gamescom επίσης είδαμε πολλά shooters, σε αντίθεση με το ρίσκο που πήρε η Sony, με πολλά μικρά διαφορετικά παιχνίδια. Αυτά, είναι πιο εύκολο να απευθυνθούν στην περιέργεια του Ιάπωνα, όπως ανέφερα πιο πριν, παρά τα Halo 5 ή το Forza Horizon 2. Με λίγα λόγια, δεν υπάρχει εξέλιξη στο software των Xbox: Tα ίδια που υπήρχαν στο Xbox360, τα ίδια υπάρχουν και στο ONE -και αυτό είναι πρόβλημα. Είχαμε επίσης παρατηρήσει σε προηγούμενη συζήτηση, το φτηνιάρικο marketing της Microsoft, με πυροτεχνήματα τύπου Tomb Raider, που μόνο κακό κάνουν στον gamer και τη βιομηχανία, ακριβώς επειδή δεν αποτελούν επένδυση σε software, αλλά επένδυση σε διαφήμιση (περισσότερα γι αυτά θα πούμε την παρασκευή το βράδυ).

      [...]

    • GiannisP
    • [...]

      Η κονσόλα έχει φτάσει σε μια κατάσταση, όπου οτιδήποτε δεν είναι shooter, δεν είναι videogame. Δεν βλέπουμε αυτό το ρίσκο στο software που πρέπει να έχει κάθε νέα κονσόλα τα πρώτα χρόνια και αυτό, όσο περνάει ο καιρός, θα γυρνάει μπούμερανγκ στις πωλήσεις της κονσόλας. Ο ιάπωνας δεν έχει πρόβλημα με τα shooters ή με το Xbox One σαν μηχάνημα, απλώς δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή software που να του κινεί την περιέργεια. Χάθηκε το ρίσκο, ακριβώς επειδή μετά την αποτυχία του Kinect 2.0, η Microsoft πρέπει να παίξει «ασφαλές παιχνίδι», γι αυτό και προτιμά να κάψει τα μεγάλα της παιχνίδια (Forza, Halo, Fable και λογικά και Gears), μέχρι να «κινηθεί» η κονσόλα. Το θέμα είναι ότι αυτά τα παιχνίδια χρησιμοποιήθηκαν ήδη αρκετά στην προηγούμενη γενιά, η οποία κράτησε πολύ, με αποτέλεσμα πλέον να έχουν μικρότερη αξία ως αποκλειστικότητες.

      Περισσότερα αύριο βράδυ.

    • TASP
    • Hταν δεδομενο,http://mynintendonews.com/2014/02/26/japan-wii-us-lifetime-sales-surpass-xbox-360/ εδώ το πρωην ασθμαινον wii u(νυν ανακαμπτον)σε 1 χρονο κι δυο μηνες υπερεβει τις πωλήσεις του 360...στην Ιαπωνια μαλιστα οι πωλήσεις του 360 ηταν κατά 400000 χαμηλότερες απο του αρχικου xbox ..http://www.computerandvideogames.com/408560/xbox-one-microsoft-insists-we-are-committed-to-japan/!

    • Scott_Pilgrim
    • Τώρα που έχω κοιμηθεί και έχω έρθει πάλι στα ίσα μου, έχει αρχίσει να μου φαίνεται κουλό που δεν είχε ζήτηση για τον εξής λόγο. Οι Ιάπωνες έχων τρέλα με mechs. To Τitanfall που βγήκε σε next gen και έχει mechs όπως τα θέλουν οι Ιάπωνες(οκ σπαθιά δεν έχει τι να κάνουμε) πως δεν πούλησε; Εδώ ο Nomura έχει πει πως από όλα τα games που έχουν κυκλοφορήσει, το titanfall του έχει κεντρίσει περισσότερο το ενδιαφέρον... Τι να πεις...

    • yiannakis
    • Αν δεν θέλουν να αγοράσουν xbox, τι να τους πείσεις το 6μηνο xbox live...

      Και δωρεάν xbox live για 2 χρόνια να μου έδιναν δεν θα το έπαιρνα...

    • Ben Masters
    • Καλά δεν αποτελεί έκπληξη που το One είναι d.o.a στην Ιαπωνία .
      Η .. "έκπληξη" θα είναι τα νούμερα που θα κάνει το Χ1 στις υπόλοιπες χώρες που θα κυκλοφορήσει από αύριο .
      Αυτά τα νούμερα ντε , που θα κλείσουν την ψαλίδα .....

    • nkav64
    • @raysod, αν και δε διαφωνώ με το τελευταίο σου σχόλιο, καλό θα είναι φίλε μου για ευνόητους λόγους να αποφεύγονται παρόμοιες αναφορές.

    • Alex45
    • Το Xbox One βρίσκεται ακόμα και στην Αμερική πίσω στις πωλήσεις από το PS4, δεν θα είναι τόσο εύκολο να πετύχει στην Ιαπωνία.

    • Volga
    • Η Microsoft δεν έχει καταλάβει κάν περι τίνος πρόκειται...

      Φτιάχνει μια νέα κονσόλα στα ίδια πρότυπα που απέτυχε η προηγούμενη στην ίδια χώρα... και πιο άσχημη ακόμη!

    • GamingFun
    • Δεν ξέρω, αλλά και "πατριωτικά" να το πάρει κανείς λογικό είναι. Πιστεύω και μόνο ο λόγος το ότι οι Ιάπωνες θέλουν να στηρίξουν την εγχώρια οικονομία (το δικό τους προϊόν) μου φτάνει.
      Δηλαδή αν εμείς είχαμε την δικιά μας κονσόλα δεν θα την αγοράζαμε;
      Στο τομέα των τροφίμων όπου θεωρητικά η εγχώρια η παραγωγή φτάνει καλύψει κάποιες ανάγκες αρκετοί υποστηρίζουν ότι καλό είναι να αγοράζουν οτιδήποτε ελληνικό (ανάμεσα τους είμαι και εγώ άσχετα να δεν κάνω πράξη αυτά που λέω αρκετές φορές).
      Απλά αυτό που θέλω να πω ότι το εγωιστικό κίνητρο να στηρίξει τη χώρα του κανείς δεν είναι πάντα κακό.

    • nkav64
    • @raysod, κι εγώ είμαι πολύ ευαίσθητος σε ότι έχει να κάνει με παιδιά. Γονιός είμαι και όταν βλέπω παιδιά να βασανίζονται από οποίονδήποτε και για οποίονδήποτε λόγο αντιδράω...Απλά για ευνόητους λόγους όπως έγραψα και παραπάνω δεν θα σχολίαζα κάτι τέτοιο εδώ...

    • Volga
    • @GamingFun ΜΠΑ. Αυτά περι πατριωτισμού των Ιαπώνων είναι μια ωραία δικαιολογία για να αποφύγουμε το προφανές.

      Να ρωτήσω... Το αμερικάνικο iphone πως πουλάει στην Ιαπωνία σε σχέση με το Ιαπωνικό Xperia;

      Να απαντήσω... κρατάει μεγαλύτερο από το 34% της αγοράς μόνο του....

      Και νομίζω οτι οι Ιάπωνες ΞΕΡΟΥΝ οτι βγαίνει στην Αμερική...

      Επίσης έχετε δει πως η LG και η Samsung κάνουν σκόνη την ίδια τη Sony τη Hitachi ακόμη και τη Sharp μέσα στο ίδιο τους το σπίτι; Εκεί δεν τους πειράζει τους Ιάπωνες οτι είναι άπο άλλη χώρα η τηλεόραση το βίντεο κλπ;

      Βγήκε κάποιος κάποτε και είπε για το αρχικό ΧΒΟΧ οτι δεν πουλάει γιατί οι Ιάπωνες το βλέπουν εχθρικά έναντι στα εγχώρια προϊόντα και το κάναμε ευαγγέλιο χωρίς να ψάξουμε να δούμε τι γίνεται.

    • gsmaggiore
    • @raysod

      Όπως είπα και στην εκπομπή σχόλια που τσουβαλιάζουν ευρύτερες κοινωνικές ομάδες βασιζόμενα σε κατεστημένες μεν οριοθετημένες δημογραφικά όμως συμπεριφορές είναι εξ ορισμού ρατσιστικά, δε νομίζω ότι χρειάζεται περαιτέρω επεξήγηση αυτό και αυτό ακριβώς ήταν το συγκεκριμένο σχόλιο. Και βεβαίως πολλές φορές δεν είναι απλώς αυτά που λες αλλά και αυτά που κατ'επέκταση υπονοούνται από τη ροή του λόγου σου.

      Να υποθέσω δηλαδή με βάση τα λεγόμενά σου ότι οι σεξουαλικές φαντασιώσεις και η αχαλίνωτη παραμετροποίηση τους είναι αποκλειστικό προνόμιο/γνώρισμα/χαρακτηριστικό της Ιαπωνίας και όχι εγγενής λειτουργία της ίδιας της ανθρώπινης φύσης. Καταλαβαίνεις πιστεύω που οδηγεί αυτή η λογική.

      Όσον αφορά τη διευκρίνηση που κάνεις σχετικά με το media create την έκανα κι εγώ στην εκπομπή οπότε δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς προσθέτεις στο ζήτημα, σε κανένα σημείο δεν είπα επίσης ότι δεν υφίσταται αυτό το φαινόμενο, το θέμα δεν είναι αυτό όπως καταλαβαίνεις αλλά το πόσο επηρεάζει αυτό την πορεία του One.

      Η αναγωγή της γυναίκας σε αντικείμενο σεξουαλικής εκμετάλευσης, σωματικής τελειότητας κλπ. είναι διαχρονικό και παγκόσμιο φαινόμενο που έχει σχέση με το οικονομικό σύστημα, την ηθική και πολλά άλλα πεδία που αφορούν τη γενικότερη ανθρώπινη φύση και δραστηριότητα και δεν περιορίζονται σε εθνοφυλετικές ομάδες.
      Ο σεξισμός επίσης που αυτό παράγει δε συναντάται αποκλειστικά στο gaming και σε καμία περίπτωση αποκλειστικά στα ιαπωνικά παιχνίδια., είναι παγκόσμιο φαινόμενο που έχει να κάνει με το πως αντιλαμβάνεται συνολικά η βιομηχανία το γυναικείο φύλο και το ρόλο του στο game design/ndustry κλπ. Εξαιρέσεις υπάρχουν προφανώς και είναι και αυτές διασκορπισμένες παγκοσμίως αλλά επειδή μιλάμε για Ιαπωνία μόνο την Aeris να αναφέρει κανείς γίνεται άμεσα αντιληπτό το αν είναι σε θέση κάποιος Ιαπωνάς να δει με μη σεξιστικό τρόπο το γυναικείο φύλο ή όχι.

      Έχω συναναστραφεί με Ιάπωνες, Κινέζους και Κορεάτες και δεν έχω αποκομίσει αυτές τις εντυπώσεις. Και πάλι, μην μπλέκεις τις προσωπικές σου εμπειρίες με τη γενικότερη κατάσταση, είναι πολύ εύκολο να το κάνεις αλλά είναι λάθος. Εγώ π.χ. έχω ζήσει αρνητικές εμπειρίες στη ζωή μου στις οποίες εμπλέκονταν Αλβανοί και Τούρκοι, τι σημαίνει αυτό ότι όλοι οι Αλβανοί και οι Τούρκοι όποιοι κι αν είναι όπου κι αν είναι αυτόματα καποποιά στοιχεία ή κακοί ανθρώποι γενικώς;

      Το μέλλον και το παρόν του gaming στα 80s και τα 90s το διαμόρφωσε και το καθόρισε η Ιαπωνική gaming industry, το level design του 1ου Super Mario Bros διδάσκεται ακόμα και σήμερα σε αντίστοιχου αντικειμένου courses ως σημείο αναφοράς στο tangential learning και τον tutorial σχεδιασμό. Και βεβαίως η πλήρης λίστα της συνεισφοράς δεν είναι καν εφικτό να παρουσιαστεί εδώ. Οπότε γιατί να μην εμπιστευτεί κανείς το μέλλον αυτής της βιομηχανίας στους Ιάπωνες, δε είναι κάτι απίστευτο, η ιστορία θα επαναλειφθεί απλώς.

    • gsmaggiore
    • Και τέλος η φράση "Το One χρειάζεται περισσότερα παιχνίδια με teen κοριτσάκια με κοντές φουστίτσες, όπου οι ανώμαλοι οι Ιάπωνες θα μπορούν να βγάλουν τις σεξουαλικές τους φαντασιώσεις, για να έχει τύχη…" μόνο κριτική δεν είναι. Θα μπορούσε να γίνει αν προσέθετες επαρκή τεκμηρίωση την οποία δεν εντόπισα πουθενά. Αυτό που αντιθέτως εντόπισα είναι μια εμπάθεια και μια αίσθηση αηδίας προς ένα ολόκληρο λαό.

*