
Η πλοκή θα καλύπτει όλο το μύθο των Star Wars, δίνοντας στους παίκτες τον έλεγχο όχι μόνο των καλών (Old Republic, Rebellion και Republic) αλλά και των κακών (Separatists και Empire). Η πλειονότητα του σεναρίου θα λαβαίνει μέρος στην αρχική τριλογία, ενώ θα υπάρχουν στοιχεία από την prequel τριλογία, περιλαμβανομένης της εναρκτήρια μάχης, Revenge of the Sith. Το πιο ενδιαφέρον όμως είναι το ότι το τελευταίο μέρος του campaign θα λειτουργεί ως prequel της επερχόμενης ταινία The Force Awakens, δεδομένου μάλιστα ότι αυτή θα κυκλοφορήσει αργότερα. Σχετικά με το multiplayer, ορισμένα game modes θα έχουν να κάνουν με μάχες αέρος-εδάφους, αυτό όμως που θα κάνει τη διαφορά είναι το λεγόμενο “hero” system. Πρόκειται στην ουσία για ένα killstreak-style reward που επιτρέπει στους παίκτες να χρησιμοποιούν συγκεκριμένους ήρωες όταν φτάνουν σε ένα συγκεκριμένο σκορ. Τέλος, αναμένεται να υπάρχει ένα όπως αναφέρεται “aggressive” DLC plan που θα περιλαμβάνει πέντε πακέτα με το κάθε ένα να περιέχει τουλάχιστον τρεις χάρτες και χαρακτήρες από το The Force Awakens.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077




Ενδιαφέροντα όλα αυτά και ίσως να είναι το καλύτερο battlefront! Αυτό με το DLC είναι κλασσικό πια...
Μια απορία με καίει εμένα...Φωτόσπαθα θα έχει??
PLITS αργει...γαμωτο....η συλλεκτικη με φοβιζει μονο απο τωρα ....:)