Η διευθύνουσα σύμβουλος της AMD Lisa Su άφησε να εννοηθεί ότι η επόμενη κονσόλα της Nintendo θα ενσωματώνει AMD CPU, αφού επιβεβαίωσε σε πρόσφατη συνέντευξή της ότι η κόκκινη εταιρεία ήρθε σε συμφωνία με την Nintendo σχετικά με project που αφορά νέο semi-custom chip, το οποίο μπορεί να αποφέρει 1 δις δολάρια σε πωλήσεις. Δεν είναι η πρώτη φορά που Nintendo και AMD συνεργάζονται, μιας και το Wii U ενσωματώνει GPU με τεχνολογία της δεύτερης. Τον περασμένο Δεκέμβριο δε ο chief financial officer της AMD ανέφερε ότι η εταιρεία ετοιμάζει δύο semi-custom chips (αρχιτεκτονικής x86) που σχετίζονται με σύστημα οικιακής ψυχαγωγίας. Εικάζεται μάλιστα ότι το Nintendo NX θα ενσωματώνει APU chip.

Αν επιβεβαιωθούν οι παραπάνω εικασίες, η Nintendo θα αφήσει τους επεξεργαστές PowerPC μετά από τρεις γενιές οικιακών συστημάτων (GameCube, Wii και Wii U), με την ενδεχόμενη στροφή στη τεχνολογία x86 να διευκολύνει τη ζωή των third-parties. Υπενθυμίζεται ότι η αποκάλυψη του Nintendo NX αναμένεται το 2016.
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!
"Ο διευθύνων σύμβουλος της AMD Lisa Su"
Χιονίδαρε γυναίκα είναι...
Το περίεργο θα ήταν να μην έχει AMD, για αρχή συνεργάζονται ήδη εδώ και 2 γενιές. Επίσης τα PowerPC πλέον έχουν τελειώσει και nvidia/intel είναι πολύ ακριβές για να της προτιμήσει ένας console developer. Η AMD έχει το πλεονέκτημα πως φτιάχνει CPUs και GPUs υψηλών προδιαγραφών, οπότε μπορεί να σου προσφέρει ένα πολύ πιο οικονομικό πλήρες πακέτο. Η nvidia από την άλλη μπορεί να έχει εξαιρετικές κάρτες γραφικών αλλά CPUs φτιάχνει μόνο για mobiles, ενώ οι GPUs της intel είναι για κλάματα.
Shit happens guys... fixed :)
@grcpan Αν δεις τις επιδόσεις που έχει η νέα iGPU(Iris) της Intel στους επεξεργαστές i7-5775c θα αλλάξεις γνώμη.
@anest88 σε i7 όμως φίλε...
Δεν μπορεί και δεν έχει νόημα να επενδύσει κάποιος σε κάτι τόσο ακριβό.