
Αν και το Star Wars: The Old Republic αποτελεί free-to-play παιχνίδι, τα δύο πακέτα επέκτασης που θα διατεθούν για αυτό μέσα στο έτος θα προσφερθούν για αγορά σε -προς το παρόν- απροσδιόριστο κόστος. Ο Maclean μίλησε επίσης για το update 2.8, προγραμματισμένο για τις 10 Ιουνίου, σχολιάζοντας πως είναι το μεγαλύτερο που δέχτηκε ποτέ ο τίτλος.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077




Πφφφφ, δεν σωζετε αν και το παλευουν
free to pay λεγονται αυτα τα game.....οπως και το nfs world καθως και μερικα που ειναι στο steam....λιγα ειναι τα καθαρα f2p...
είχα κάνει το λάθος να δώσω τα 10 ευρώ για να δω μήπως και στο Rise of the Hutt Cartel έφτιαχνε τπτ αλλά τζάμπα.ντάξει πραγματικά πλέον είναι κοροιδία αυτό που κάνουν να πουλάνε το ανύπαρκτο