Από τις πρώτες πρωινές ώρες του Σαββάτου, ήρθαν στο φως της δημοσιότητας πληροφορίες σχετικά με μια remastered έκδοση του αρχικού Gears of War video game για το Xbox One. Οι πληροφορίες αυτές φαίνεται πως έχουν βάση, αφού διάφορες ιστοσελίδες του εξωτερικού δείχνουν να επιβεβαιώνουν αυτή την εξέλιξη, η οποία θα ανακοινωνόταν (υπό φυσιολογικές συνθήκες) στην Ε3. Πολλοί χρήστες δέχτηκαν μία πρόσκληση για μια Xbox One έκδοση του Gears of War, η οποία και προσέφερε πρόσβαση μόνο σε ένα multiplayer κομμάτι με Team Deathmatch, King of the Hill, 1 Life 1v1 Shotgun TDM, 1v1 Sudden Death Gnashers Only, 4v4 TDM Single Round και 4v4 KOTH Single Round modes. To remaster έχει αναλάβει η ομάδα Splash Damage, η οποία έβαλε και την υπογραφή της στα Brink και Dirty Bomb και από τα πρώτα στοιχεία θα έχουμε βελτιωμένους φωτισμούς, μεγαλύτερης λεπτομέρειας textures και δράση στα 60 καρέ το δευτερόλεπτο.

Το αρχικό Gears of War είχε κυκλοφορήσει τον Νοέμβριο του 2006 για το Xbox 360 και το 2007 για το PC.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Το Gears 1 ειναι το μοναδικο απο την τριλογια που δεν καταφερα να τερματισω μιας και "κατεστρεψα" καταλαθος το παιχνιδι οταν το επαιζα. Παντως, δεν εχει νοημα να βγει remaster μονο το πρωτο μερος της τριλογιας και μακαρι στην Ε3 να ανακοινωθει ολη η τριλογια σε remaster.
Γιατί όχι και τα τρια GoW's? Πραγματικά είναι να απορεί κανείς...
Λογικά θα είναι όλα. Εκτός αν γίνει ότι έγινε με τα HALO...
Αδιάφορο. Το 4 περιμένω!
Ξέρουμε αν θα ειναι και τα 3;
Θα είναι κρίμα να βγει μόνο το πρώτο
Gears of War Remastered, όχι άλλο κάρβουνο ρεεεεεεεεεεε!!!!!!1
Θυμίστε μου μία τι παραπάνω έχουν τα remaster πέρα από 60 fps @1080p;Τίποτα σωστά;Τότε γιατί στο διάολο,βγάζουν συνεχώς;Ξέρω για τα χρήματα.
Αν βγάλουν το 3 remastered στο One, κανένας δεν θα θέλει να παίξει το καινούριο. :p
Νταξ, υπερβολή αλλά οι συγκρίσεις θα είναι αναπόφευκτες, γιατί να ρισκάρεις έτσι; Την ψιλοπάτησαν ήδη μία φορά με το Judgment, ακόμα και τώρα που το έδωσαν δωρεάν, στο 3 έχει σταθερά πολύ περισσότερο κόσμο.
Και στο ΧΒΟΧ -όπως θα το λενε σε 20 χρονια- να βγει remastered θα το αγορασω!!!, ηταν και για εμενα ο λογος να αγορασω το 360 και να "δοκιμασω" την προταση της MS πριν 9 χρονια!!! (πως περασαν ετσι γρηγορα....) οποτε και αλλους λογους να μην ειχα ΜΟΝΟ και ΜΟΝΟ για τις ομορφες στιγμες που περασα με αυτό το παιχνιδι στο multi (αλλα και στο single player) θα το αγορασω!