Όπως ανακοιώθηκε στο πλαίσιο της Pre-TGS conference της Sony, το Bloodborne θα κυκλοφορήσει στις 5 Φεβρουαρίου 2015, αν και η παραπάνω ημερομηνία έχει επιβεβαιωθεί μόνο για την ιαπωνική αγορά. Το Enternity είχε την δυνατότητα να δει από κοντά το Bloodborne στο πλαίσιο της Gamescom 2014 στην Κολωνία της Ιαπωνίας και οι εντυπώσεις ήταν φυσικά θετικές.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι 5 Φεβρουαρίου είναι Πέμπτη, ημέρα ασυνήθιστη για νέες κυκλοφορίες στις Δυτικές αγορές, ενώ είναι πολύ κοντά και στην ημερομηνία κυκλοφορίας του The Order: 1886, στις 20 Φεβρουαρίου. Φυσικά, η ακριβής ημερομηνία στις Δυτικές αγορές αναμένεται να αποσαφηνιστεί σύντομα. Για περισσότερες πληροφορίες, μείνετε συντονισμένοι.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Έρχεται το έπος!
Καυτος Φεβρουάριος προβλέπεται για τους Ps4 owners.
Από Μαρτιο και μετα αξιζει δλδ η αγορα...
Φαινεται πολυ καλο παιχνιδι αλλα εχει πολυ αργο ρυθμο απο οσα βιντεο εχω δει
Raysod το Hardline δεν αξιζει φιλε μου, και απο όσα ξέρω το Batman θα βγει τον Φεβρουαριο αρα θα γινει χαμος
Megalo lathos n vgei tote to The Order .Bloodborne kai Wither 3 8a spasoun ta konter
Paidia 3eroume tipota sxetika me ta pre order kai to special edition pou anafer8ike?
Καλό Μάρτη για εμάς. Το περίμενα Γενάρη που είναι σχετικά άδειος μήνας αλλά anyway. Για εμένα παραμένει day one!
Βλέπω κάποιους τους τσούζει που έδειξε τόσες παιχνιδάρες η Sony. :/
@raysod το The Order νομίζω δεν κυκλοφορεί Ιαπωνία Φλεβάρη.
@shepard και τώρα αξίζει η αγορά. Υπάρχουν ήδη κάμποσοι τίτλοι και έρχονται και πολλοί άλλοι μέχρι Δεκέμβρη.
Λογικά δεν θα αργήσει και εδώ να έρθει, άντε ενα μήνα καθυστέρηση να έχουμε!