Για την ώρα έχει αποκαλυφθεί μόνο ένα gameplay mode. Το Entitled Incursion είναι ένα 5v5 competitive mode, στο οποίο οι παίκτες ανταγωνίζονται σε μία αρένα γεμάτη από NPCs minions. Ο κάθε γύρος ξεκινά από αρκετά χαμηλό level, αλλά οι παίκτες μπορούν να φτάσουν γρήγορα μέχρι το 20ο επίπεδο προσθέτοντας διάφορες ικανότητες όσο ανεβαίνουν. Κλείνοντας, μπορείτε να πάρετε μία ιδέα από το νέο τίτλο της Gearbox μέσα από τον παρακάτω player:
Για την ώρα έχει αποκαλυφθεί μόνο ένα gameplay mode. Το Entitled Incursion είναι ένα 5v5 competitive mode, στο οποίο οι παίκτες ανταγωνίζονται σε μία αρένα γεμάτη από NPCs minions. Ο κάθε γύρος ξεκινά από αρκετά χαμηλό level, αλλά οι παίκτες μπορούν να φτάσουν γρήγορα μέχρι το 20ο επίπεδο προσθέτοντας διάφορες ικανότητες όσο ανεβαίνουν. Κλείνοντας, μπορείτε να πάρετε μία ιδέα από το νέο τίτλο της Gearbox μέσα από τον παρακάτω player:
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Gearbox Software
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
2K Games
ΔΙΑΝΟΜΗ
CD Media
PEGI
16+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
- pegi 16+
-
7
ENTERNITY SCORE
Βαθμολόγησε το
-
- από
-
- 08/07/14
-
PC PS4 XBOX ONE
H Gearbox ανακοίνωσε ένα νέο ΙP με τίτλο Battleborn και το οποίο προκείται για ένα multiplayer shooter πρώτου προσώπου.
Ίσως τελικά ο μόνος τρόπος να πετύχει ένα MOBA σε κονσόλα είναι να είναι FPS. Κρίμα που καθυστερεί τόσο και μακάρι να κάνουν καλή δουλειά.
Θα πέσει πολύ MOBA σε αυτή τη γενιά!
H Gearbox είναι εγγυηση! Για να δουμε τι θα βγαλουν...
O πρώτου προσώπου και τρίτου προσώπου χειρισμός είναι πράγματι αυτός που ταιριάζει σε console MOBA. Το τοπίο στην κατηγορία είναι ουσιαστικά αχαρτογράφητο, αφού όλοι επιθυμούν να αντιγράψουν ένα μέρος της επιτυχίας του League of Legends και δεν προσπαθούν να πειραματιστούν με κάτι καινούριο. Περιορίζονται από μόνοι τους και ξεχνάνε ότι υπάρχει πολύ ακόμη περιθώριο για καινούργιες ιδέες στην ΜΟΒΑ κατηγορία. Να και μια περίπτωση όπου ο ανταγωνισμός απλά δεν προσφέρει.
Δεν χρειάζεται να είναι όλα από ισομετρική κάμερα, ούτε να έχουν ακριβώς τους ίδιους κανόνες. Σημασία έχει η ουσία του match να παραμένει η ίδια και να υπάρχει περιθώριο στους μηχανισμούς για στρατηγική (ως αναφορά στα RTS). Το SMITΕ επίσης θα ταίριαζε πολύ σε κονσόλες και ακόμη πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα το δούμε. Το Splatoon επίσης είναι μια καλή περίπτωση, αλλά γενικά το είδος των ΜΟΒΑ εξελίσσεται πολύ αργά, παρ όλο που έχει πολύ κόσμο, ακριβώς λόγω του ανταγωνισμού του LoL.
H αληθεια ειναι πως αρκετες αντιγραφες LOL και καμια ιδιαιτερη διαφορα ... Μου αρεσει αυτη η αλλαγη και γενικα εμπιστευομαι την 2Κ σε κατι τετοια . Δεν θα ηθελα να δω ενα παιχνιδι LOL style σε κονσολα με πολυ δυσκολο χειρισμο . Θυμαμαι οταν βγηκε το Command and conquer red alert 3 στο Ps3 που για μενα προσωπικα ηταν πολυ δυσκολο στον χειρισμο .