Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Η Microsoft απέκτησε τα δικαιώματα του Gears Of War

Με ανακοίνωσή της η Microsoft γνωστοποίησε την απόκτηση των δικαιωμάτων του δημοφιλούς Gears Of War franchise, με την Black Tusk Studios να αναλαμβάνει την περαιτέρω ανάπτυξη τίτλων για τη σειρά. «Με μεγάλο ενθουσιασμό σας ανακοινώνουμε ότι η Microsoft Studios αγόρασε τα δικαιώματα της σειράς Gears Of War από την Epic Games, συμπεριλαμβανομένων των δικαιωμάτων πάνω σε υπάρχοντα και μελλοντικά παιχνίδια. Επιπλέον θα θέλαμε να σας ανακοινώσουμε ότι η Black Tusk Studios που εδρεύει στο Vancouver θα αναλάβει την ανάπτυξη νέων τίτλων για το franchise. Ο Rod Fergusson, πρώην διευθυντής παραγωγής της Epic Games πάνω στο Gears of War franchise, θα προσχωρήσει στη Microsoft έχοντας ηγετικό ρόλο στην Black Tusk και στην ανάπτυξη του franchise», αναφέρει η ανακοίνωση της Microsoft.



Από πλευράς Epic Games, ο ιδρυτής της και CEO Tim Sweeney δήλωσε σχετικά: «Η Epic Games ήρθε σε συμφωνία με τη Microsoft όσον αφορά την πώληση των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας της σειράς Gears Of War. Είμαστε πολύ υπερήφανοι για το franchise που δημιουργήσαμε σε στενή συνεργασία με τη Microsoft κατά τη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας. Η Microsoft θα μπορέσει να προχωρήσει παρακάτω την ανάπτυξη του κόσμου του Gears of War ενώ η Epic θα επικεντρώσει τις προσπάθειές της σε νέα projects. Η Epic παραμένει απόλυτα προσηλωμένη στην υποστήριξη του Xbox One και στην αδειοδότηση της τεχνολογίας της Unreal Engine 4 προκειμένου να υποστηριχθεί η ανάπτυξη μελλοντικών τίτλων από την Microsoft».

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
23 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Scott_Pilgrim
    • Γιατί κάτι μου λέει εμένα πως ήταν έτοιμη η EPIC να ανακοιώσει την σειρά για SONY κονσόλες και η MS για να σώσει ένα από τα λίγα exclusive της έχουν μείνει και είναι εν ζωή έκανε την συμφωνία; Καλό που είναι και ένα μεγάλο πρόσωπο από την πρώην ομάδα, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο θα λειτουργήσει. Μακάρι να βγουν καλά γοια τους φανς τα επόμενα.

    • torico
    • πουλησε το τελευταιο gow κ θελουν κ αλλο; τι να πω καλα κανουν εξαλλου εχει λεφτα για πεταμα η ms φανε κξ οι κοτε, devilspawn ωραιο το offtopic σχολιο σου αλλη μια φορα

    • Ben Masters
    • Αλλο ένα ξεζουμισμένο franchise για το οποίο κανείς πλέον δεν ενδιαφέρεται ... στην κυριολεξία γελάει ο κόσμος .

    • tasosdimakis
    • Καλα ενταξει.δηλαδη στο ps4 που θα βγουνε σηγουρα τα ιδια παιχνιδια god of war και παει λεγοντας εκει δεν εχουμε δει τα ιδια και τα ιδια απο την sony;μονο απο την Microsoft βλεπουμε τα ιδια.ενταξει τι να πω πραγματικα για ολα φταιει η Microsoft.τελος.

    • diver_gr
    • @Βen Masters Αλλο ένα ξεζουμισμένο franchise για το οποίο κανείς πλέον δεν ενδιαφέρεται ... στην κυριολεξία γελάει ο κόσμος .

      Από πότε ένα παιχνίδι που βγαίνει κάθε 2 χρόνια θεωρείται ξεζουμισμένο δεν μπορώ να το καταλάβω , ίσως θα μπορούσες να μας το εξηγήσεις? η έγραψες μόνο και μόνο για να γράψεις ?Το έχεις παίξει το παιχνίδι αλήθεια?

      Το γεγονός ότι το τελευταίο δεν πούλησε και ήταν μέτριο σε καμιά σχέση δεν είναι κριτίριο για να πούμε ότι η σειρά ξεζουμίστηκε και γελάει ο κόσμος .Άντε να δω τη άλλο θα διαβάσουμε εδώ μεσά........

    • diver_gr
    • Το μόνο που με στεναχωρεί στην όλη υπόθεση είναι ότι από τη στιγμή που αλλάζει εταιρεία δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορέσουν να κρατήσουν το ίδιο επίπεδο . Το πετύχαν με το Halo 4 (προσωπική γνώμη ) δεν ξέρω κατά πόσο μπορούν να το ξαναπετύχουν .....

      Μακάρι να βγάλουν ένα νέο Gears αντάξιο στο όνομα της τριλογίας και όλα τα άλλα είναι καραμέλες , να είχαμε να λέμε .

    • Deathracer2009
    • Μιλαμε για ενα ξεζουμισμενο franchise οταν εχουν βγει 7 God Of War, 21 Resident Evil, 366457457457478486 Mario κλπ. κλπ.

      Αμα το παιχνιδι ειναι καλο (ειτε μιλαμε για sequel, prequel κλπ) τοτε γιατι να μην βγει; Εδω θα ειμαστε οταν η Black Tusk θα βγαλει το επομενο gears για να δουμε αν εκανε καλη δουλεια η οχι.

    • Havok-Alex
    • Τα ίδια που γράφει ο Diver_gr ισχύουν και για τα δύο GOW (Gears & God), απ την στιγμή που δεν μιλάμε για ετήσια κυκλοφορία, που είναι το πρόβλημα?! Δεν γίνεται κάθε χρόνο Halo, με κάτι σημαντικό πρέπει να το 'σπάει' και αν μη τι άλλο το Gears έχει συνδεθεί με το Xbox. Το αν θα καταφέρουν να διατηρήσουν το Franchise αυτό μένει να το δούμε, προσωπικά η 343 δεν κατάφερε να διατηρήσει το ενδιαφέρον στο σημαντικότερο ατού του Halo, το Multiplayer αλλά αν μη τι άλλο ήταν μια προσεγμένη και φιλότιμη προσπάθεια. Πάντως σίγουρα θα της κόστισε πολύ, έπαιξε πολύ έξυπνα η Epic τα χαρτιά της και χαίρομαι που είναι ελεύθερη (κ με πολλά χρήματα) να ασχοληθεί με κάτι άλλο.

    • Havok-Alex
    • 4 είναι τα βασικά GOW (Sony Santa Monica) και 2 τα φορητά (RAD), μάλλον μετράς και της SOE το God of War: Betrayal για τα κινητά, αλλιώς δεν βγαίνουν οι αριθμοί. Η βασική παραγωγή είναι αυτή της Sony Santa Monica και είναι 2-3 ετών το παιχνίδι.

    • Volga
    • Κοσμοϊστορικά γεγονότα.! Η Microsoft έχει πλέον ένα δικό της IP!!! Χίλια μπράβο έστω κι αν δεν μπόρεσε να φτιάξει κάιτ μόνη της τουλάχιστον το αγόρασε..

    • Sifs
    • Τουλάχιστον,τώρα που απέκτησε τα δικαιώματα η Microsoft, να φέρει κάτι αντάξιο της αναμονής.Και προς Θεού, όχι milking...

*