Η Psyonix του Rocket League, μίλησε για αυτή της την απόφαση και αποκάλυψε ότι η μετατροπή στο Xbox Series X είναι απλή ενώ στο PlayStation 5 απαιτείται αρκετή δουλειά. "Η ενεργοποίηση των 120 Hz σε Xbox Series X|S επιτυγχάνεται με ένα μικρό patch, ενώ στο PS5 χρειάζεται ένα πλήρες native port, εξαιτίας του τρόπου λειτουργίας του backwards compatibility στην κονσόλα", είπε η εταιρεία. Ενώ συνέχισε: "Δυστυχώς δεν ήταν δυνατό να το ενεργοποιήσουμε καθώς έχουμε εστιάσει κάπου αλλού αυτή τη στιγμή".



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity