Η Epic Games ανακοίνωσε ότι η δημοφιλής μηχανή γραφικών Unreal Engine 4 είναι πλέον διαθέσιμη δωρεάν για οποιονδήποτε θέλει να ασχοληθεί με το κομμάτι του development. Όσοι αναρωτιούνται το κέρδος που θα έχει η εταιρεία από την κίνηση αυτή, η απάντηση είναι απλή. Συγκεκριμένα, οι developers θα πληρώνουν στην Epic ένα ποσοστό της τάξης του 5% (μετά τα πρώτα 3.000 δολάρια) ανά τρίμηνο, από τα έσοδα που θα αποκομίσουν πουλώντας το project τους. Κάτι τέτοιο σημαίνει ότι αν ένας dev πουλήσει το παιχνίδι και βγάλει κέρδος μόνο $2.900 κατά το πρώτο τρίμηνο, δεν θα πληρώσει cent! Σύμφωνα με τον ιδρυτή της Epic Games Tim Sweeney, «πρόκειται για μία απλή διευθέτηση, η ρύθμιση της οποίας γίνεται αφότου καταστεί πετυχημένο το εκάστοτε project». Στη συνέχεια ο παραγωγός πρόσθεσε -μεταξύ άλλων- πως με αυτή την ενέργεια, «ακόμα περισσότεροι άνθρωποι θα είναι σε θέση να εκπληρώσουν τα δημιουργικά οράματα τους».

Υπενθυμίζεται ότι πέρσι η εταιρεία εξέπληξε τους πάντες, μιας και διέθεσε την Unreal Engine 4 έναντι 19 δολαρίων το μήνα. Αυτή η κίνηση θεωρήθηκε απίστευτα γενναιόδωρη εκείνη την περίοδο, αφού μέχρι πρότινος οι προγραμματιστές έπρεπε να δαπανήσουν πολλά χρήματα για να χρησιμοποιήσουν τη συγκεκριμένη τεχνολογία.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Respect, πολυ καλη κινηση απο την Epic
Πολύ καλή κίνηση!!!!!!!!!!!ΑΛΛΑ νισάφι πια με την Unreal Engine....πόσα ίδια παιχνίδια θα δούμε πια?
@Nightwish τελείωσαν οι μέρες που κάθε παιχνίδι είχε την δική του game engine. Το κόστος παραγωγής ΑΑΑ παιχνιδιών έχει εκτοξευτεί και δεν υπάρχει η πολυτέλεια χρόνου να στήσεις μηχανή από το μηδέν (μπορεί να χρειαστούν χρόνια για να στήσεις μια προηγμένη μηχανή).
Και πάλι, η Unreal Engine 4 δεν θα είναι σε όλα τα ΑΑΑ. Οι μεγάλες εταιρίες (ΕΑ, Ubisoft, Konami, Square Enix, κλπ) έχουν τις δικές τους ιδιόκτητες μηχανές (Frostbite, UbiArt, Anvil Engine, Fox Engine, κλπ) που χρησιμοποιούνται από τα δικά τους studio. Πιο πιθανό βλέπω να χρησιμοποιείται η UE4 από ανεξάρτητες και πιο φιλόδοξες ΑΑ παραγωγές, ειδικά τώρα που έγινε δωρεάν οι indies αποκτούν μια φοβερή μηχανή χωρίς να πληρώσουν άδειες.
@pirederas ετσι... οι indies θα ωφεληθουν απο τη φαση , για αυτος γινεται το σκηνικο
@vonzuchter η φάση δεν γίνεται για τους indies αυτούς καθ' αυτούς, αλλά για να κόψουν την φόρα της Unity 3D που όσο περνά ο καιρός αναπτύσσεται επιχειρηματικά και αναβαθμίζεται τεχνολογικά. Η Cryengine από την άλλη δεν είναι καν απειλή, ακόμα κι αν γίνει κι αυτή δωρεάν. Πέρα από το Evolve και το Ryse δεν μπορώ να σκεφτώ άλλο ΑΑΑ παιχνίδι που την αξιοποιεί. Οπότε η κίνηση αυτή στοχεύει απλά στο να διαφυλάξει το status της UE4, σε συνδυασμό με όσα έγραψα προηγουμένως για τις game engines των μεγάλων εταιριών, δηλαδή ένα σωρό ΑΑΑ παραγωγές που ΔΕΝ θα χρησιμοποιούν UE4. Η Epic χάνει λεφτά που ελπίζει να πάρει από τους indies μελλοντικά.
@pirederas δεν διαφωνώ και όλα τα επιχειρήματα που αναφέρεις είναι ορθά και αποδεκτά αλλά μπουχτίσαμε στην προηγουμενη γενιά με games powered by unreal engine!!!ΟΛΑ έμοιαζαν απίστευτα στο gears of war στα γραφικά και στο στήσιμο τους...