
Burial at Sea κανείς;
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Μπορεί η 2K Games να τηρεί σιγήν ιχθύος για το Bioshock: The Collection, αλλά με τη συλλογή να παίρνει age ratings δεξιά και αριστερά, μάλλον είναι θέμα χρόνου να δούμε και την επίσημη ανακοίνωση κυκλοφορίας της.
Μακάρι να βγει αληθινή η φήμη.. Θα είναι ο ορισμός του collection!
Και σίγουρη αγορά εννοείται..
Κοίταξε, το σίγουρη αγορά είναι σχετικό Εγώ για παράδειγμα τα έχω και τα τρία στο PC. Κανένας λόγος να προβώ σε αγορά του πακέτου.
Αλλά για κάποιον που τα έχει χάσει, για οποιονδήποτε λόγο, ναι, η συλλογή είναι must buy. Από τα καλύτερα franchises της περασμένης γενιάς (IMHO).