Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Κανένα νέο Need for Speed game για το 2014

Η ΕΑ ανακοίνωσε επίσημα πως οι gamers δε θα πρέπει να περιμένουν ένα νέο Need for Speed game για το 2014, μιας και η Ghost Games εργάζεται πυρετωδώς ώστε να ετοιμάσει κάτι το εξαιρετικό και καινοτόμο για τη σειρά την επόμενη χρονιά. Ο CEO της εταιρείας Andrew Wilson σημείωσε πως υπάρχει ανάγκη για κάτι σαφώς βελτιωμένο και ως εκ τούτου δεν πιέστηκε η ομάδα περαιτέρω.



O Marcus Nilsson, υπεύθυνος της Ghost Games δεσμεύτηκε πως ο επόμενος τίτλος της σειράς θα είναι αυτό που περιμένουν οι gamers, καθώς και ότι η ομάδα δε θα παραμείνει σιωπηλή, αλλά σιγά-σιγά θα προσφέρει μέσα στους επόμενους μήνες τις πρώτες πληροφορίες για το Need for Speed του 2015. Το Need for Speed: Rivals θα μας συντροφεύσει λοιπόν και για φέτος.


Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
6 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • diver_gr
    • Συμφωνώ απόλυτα , η ετήσια κυκλοφορία έχει κουράσει και δεν προσφέρει πλέον τίποτα .Μακάρι να δούμε κάτι κάλο μέσα στο 15.

    • Amiga500
    • To Need for Speed χρειαζεται να γυρισει εκει που ξεκινησε.....

      "Road & Track" The Need For Speed (3DO) και τα μυαλα στα καγκελα!!!

      Το καλυτερο Need For Speed ολων των εποχων!!

      Χρονια μπροστα απο οποιοδηποτε racing game της τοτε εποχης....!! Μετα βεβαια η ΕΑ εγινε οπως εγινε.....και ηρθε το χαος......

    • Chased
    • Ο κόσμος τόσα χρόνια σας φωνάζει πως θέλει NFS: Underground 3 κι εσείς παίζεται γκολφ και κάνετε birdie (μια πιο ευγενική έκφραση για το "παίζετε το π®¥^@&! σας)! Underground, Carbon, ακόμα και τα Most Wanted 2005 και Hot Pursuit ήταν καλά...Όχι τα νέα πειράματά σας! Ο κόσμος «διψάει» για νύχτα, για παρανομία, για ιστορία και επιλογές! Όχι τα αίσχη του Most Wanted 2012 και του Rivals...

      Υ.Γ.: Για το The Run να μη μιλήσουμε καλύτερα...!

    • tasosdimakis
    • ΠΕΣΤΑ ΒΡΕ ΚΩΣΤΗ ΠΕΣΤΑ ΠΙΑ!!!το εχουνε δειαλυσει το παιχνιδι!αντε να ξυπνησουν και αυτοι επιτελους!

*