
Η ίδια πηγή αναφέρει πως η 2K δεν ενδιαφέρθηκε ούτε λίγο για τον πολιτισμό και την ζωή στην Τσεχία, αντιμετωπίζοντάς την σαν τριτοκοσμική χώρα. Η 2K από μεριάς της δηλώνει πως λυπάται για το συμβάν και πως το 2K Prague στούντιο της είχε μερικούς από τους καλύτερους devs της.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



μάλιστα....άλλος κανείς;;;σε λίγο θα μετράμε ποια είναι ανοικτά..... :-/