
Η τιμή του BioShock iOS game είναι 13.99€.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Η iOS έκδοση του εξαιρετικού first person shooter BioShock της 2K είναι πλέον διαθέσιμη για τους κατόχους Apple συσκευών.
14 ευρώ για ένα παιχνίδι που είναι κομμένο και ραμένο για κονσόλες; Seriously;
Και χειριστηριο να παρετε όμως...
Και μετα σου λεει ο κ.Levine οτι δεν μπορουσε να γινει το deal αναμεσα 2Κ και SONY..Kαι ερωτω το πολυ απλο για 'μενα (αλλαμαλλον δυσκολο για τους προγραμματιστες) γιατι δεν αγηναν ενα game from ground up και δεν εκαναν το συγκεκριμενο port στο Vita? Αν το εβγαζαν θα πουλουσε...και ειδικα στα 14-25Ε θα ηταν μια χαρα...Αυτοι χανουν?!
Η πιο πλήρης εμπειρία θα είναι σε οθόνη αφής.Χαχαχαχαχαχαχα καλό.
bioshock σε touch screen??? xaxaxa