Ο Martin O'Donnell, συνθέτης του Halo, κατέθεσε μήνυση εναντίον της Bungie, σχετικά με τη μη καταβολή δεδουλευμένων και άλλων χρηματικών ποσών, τα οποία θεωρεί ότι δικαιούται να λάβει. Η μήνυση κατατέθηκε στις αρχές του προηγούμενου μήνα και στρέφεται εναντίον του προέδρου της Bungie Harold Ryan. Εκεί, ο O’ Donnell υποστηρίζει εκ νέου ότι απολύθηκε δίχως προφανή αιτία και δίχως να του δοθεί κάποια εξήγηση. Παράλληλα, κατηγορείται ο Ryan ως ο υπεύθυνος για τη μη καταβολή δεδουλευμένων στον O'Donnel, κατά παράβαση της πολιτικής της Bungie.

Στη μήνυση αναφέρονται και άλλες κατηγορίες εναντίον της Bungie και του Ryan για τις οποίες αρχική επιδίωξη είναι να επιλυθούν μέσω επιδιαιτησίας, όμως η πλευρά του O'Donnell διατηρεί το δικαίωμα να τις συμπεριλάβει σε αυτή εφόσον κριθεί απαραίτητο. Ο συνθέτης ζητάει να αποζημιωθεί πλήρως και ασφαλώς να του καταβληθούν τα δικαστικά έξοδα. Από πλευράς του, ο Ryan αρνείται όλες τις κατηγορίες και το μόνο που παραδέχεται είναι η απόλυση του O'Donnell.
Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!
Ελπίζω να μπει στην 343 Ind. ώστε να ξαναδούμε νεα soundtrack στα νεα halo
Τι είναι;