
Δεν τους θέλει τους Σουηδούς με τίποτα...
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η κακοτυχία που ακολουθεί το νεότερο shooter της EA, το Battlefield 4, δεν έχει τελειωμό.
την επομενη φορα δεν θα τους θελουμε εμεις... πολλα λαθη πολλα προβληματα
Δεν ειναι θεμα ατυχιας η Dice οπως και με το Bf3 εδωσε και εδω ενα πολυ κακογραμμενο κωδικα για να μην μιλησουμε για τους σερβερ :-(