Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Νέο trailer για το Syberia III

Μπορεί να η ξέρουμε ακόμα πότε ακριβώς κυκλοφορεί το Syberia III, αυτό όμως δεν σημαίνει πως η Microids δεν θα μας προσφέρει ακόμα ένα trailer. Μαζί του έρχεται και το πρώτο developer diary για τον τίτλο στο οποίο μπορείτε να δείτε τόσο τις τεχνικές βελτιώσεις σε σχέση με τους προηγούμενους τίτλους της σειράς, όσο και το τι συμβαίνει με παλιούς αλλά και νέους χαρακτήρες στην νέα περιπέτεια της Kate Walker. Ταυτόχρονα, η Microids επιβεβαίωσε την ημερομηνία κυκλοφορίας του Syberia 3. Συγκεκριμένα, ο νέος τίτλος της σειράς αναμένεται σε εκδόσεις για PC, PS4, και Xbox One την 1η Δεκεμβρίου. Στη νέα της περιπέτεια, η Kate Walker βρίσκεται σε ένα αυτοσχέδιο σκάφος στην αρχή του game. Διασώθηκε από τους ανθρώπους του χωριού Youkol, τους οποίους αποφασίζει να βοηθήσει να εκπληρώσουν τις πιο περίεργες παραδόσεις τους.




 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
12 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • billbig
    • @Genova

      Το πρώτο έχει βγει σε PS3 πριν κάνα χρόνο, αλλά με gamepad δεν παλεύεται. Θέλει mouse το ρημάδι. Και απ' όσο θυμάμαι τόσο αναγκαίο είναι το mouse και στο 2.

    • Connie GR
    • Δεν παίζεται με gamepad. Και όχι με την καλή έννοια. Κατά τα άλλα, τα Syberia είναι απλά από τις καλύτερες εμπειρίες. Από τους λίγους τίτλους που σου "μένουν" τόσο πολύ.

    • Kostasmav
    • Τι παιχνιδάρα ήταν αυτή ... Πω πω πόσα χρόνια πίσω πάω .. Αξέχαστες αναμνήσεις. Δεν βλέπω την ώρα να βγει να το αρπάξω !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Geovra
    • @billbig @Connie Με το χειριστηριο του Ps4 Θα μπορουσε να λειτουργησει το "emulated mouse" με το touchpad. Οπως και να'χει μιλαμε για ΠΑΙΧΝΙΔΑΡΟ ( τα παλια ...ελπιζω και το 3ο να ειναι στα ιδια επιπεδα)

    • GamingFun
    • Έχω κάνει το τραγικό λάθος να μην ασχοληθώ με τους 2 προηγούμενους τίτλους της σειράς Syberia.
      Μπορεί να έχω πάψει να είμαι οπαδός των adventures games εδώ και πάρα πολύ καιρό, αλλά κάποια αριστουργήματα ίσως και μόνο για την εμπειρία πρέπει να τα δοκιμάζεις. Και η συγκεκριμένη σειρά από αυτά που άκουσα είναι ένα διαμάντι.
      Και με δεδομένο ότι οι προηγούμενοι τίτλοι ήταν καταπληκτικοί, τότε και το Syberia 3 έχει πολύ καλές πιθανότητες να είναι ένα διαμάντι και πιθανόν καλύτερο από τα προηγούμενα. Δικαιολογούνται οι υψηλές προσδοκίες των οπαδών της σειράς. Μακάρι ο καινούριος τίτλος να μην τους απογοητεύσει.

    • Tim of Heavens
    • Έχουμε ξανακάνει αυτή τη συζήτηση στο παρελθόν. Όντως οι εκδόσεις του Syberia για PS3/Xbox 360 δεν παίζονται ευχάριστα γιατί είναι μεταφορά από android που ισούται με χειρότερα γραφικά, μηδαμινό animation στα πάντα πέρα από τους χαρακτήρες, frame drops (έλεος δηλαδή), γρίφοι με αριθμούς και παρατήρηση του περιβάλλοντος που δεν φαίνονται καθαρά λόγω φτωχού port και φυσικά έναν κέρσορα που εμφανίζεται μόνο στα ''σημεία ενδιαφέροντος''. Η έκδοση για Xbox/ PS 2 είναι πιστή αντιγραφή της original PC έκδοσης και στον κέρσορα και στον τεχνικό τομέα. Η μόνη διαφορά είναι ότι αντί για ποντίκι έχεις χειριστήριο που καθυστερεί 1 δευτερόλεπτο παραπάνω για πάει το βελάκι από την μία άκρη της εικόνας στην άλλη.
      Είναι γεγονός ότι η Microids απλά ήθελε μερικά εύκολα φράγκα παραπάνω για να τα χώσει (μαζί με όλα τα άλλα) στην ανάπτυξη του Syberia 3. Λογικά επειδή ο τρίτος τίτλος της σειράς θα κάνει παρθενική εμφάνιση και σε όλα τα μεγάλα συστήματα, η Microids θα ακολουθήσει ίδιο σύστημα πλοήγησης και όχι παραδείγματα τύπου Gray Matter (Xbox 360) στις κονσόλες.

    • billbig
    • @Tim of Heavens

      Εννοείς πως θα τα κάνει πάλι "σαλάτα" στο χειρισμό στις κονσόλες; Γιατί από τη στιγμή που ο τίτλος εξαρχής αναπτύσσεται και για άλλο hardware, θα πρέπει να λάβει υπόψιν τις διαφορές στο χειρισμό κάθε έκδοσης και είτε να φτιάξει ένα σύστημα που να θα λειτουργεί σαν μέση λύση για όλους, είτε να έχει παραπάνω από ένα σύστημα χειρισμού, το κάθε ένα κατάλληλο για κάθε περίσταση.

*