Όπως ανακοίνωσε η Capcom, οι πωλήσεις του Resident Evil HD Remaster που κυκλοφόρησε τον περασμένο Φεβρουάριο, ξεπέρασαν το ένα εκατομμύριο αντίτυπα παγκοσμίως. Προηγουμένως, ο τίτλος είχε σπάσει το ρεκόρ των περισσότερων ψηφιακών πωλήσεων μέσω του PlayStation Network κατά το λανσάρισμά του και είχε επίσης αναδειχτεί ο τίτλος με τις ταχύτερες ψηφιακές πωλήσεις στην ιστορία της Capcom. Mε σκοπό να εορταστεί το γεγονός, η ομάδα ανάπτυξης του Resident Evil προσφέρει σε όλους μια σειρά από νέα wallpapers και όλοι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τα κατεβάσουν κάνοντας κλικ εδώ.

Το Resident Evil HD Remaster είναι διαθέσιμο σε ψηφιακή μορφή για PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 3, Xbox 360 και PC. Αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας κυκλοφορεί η retail έκδοση του τίτλου για το PS3.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Φέρτε το και στο VITA !!!!!!!!
Ελπίζω, αν το RE:RE2 πάει καλά να βγάλουν κι αυτό
Περιμένω Nemesis και RE:2!!!
Αφού έχει τέτοια επιτυχία πρέπει να είναι καλό. Μάλιστα...
εχει βγει το 2 σε hd?
@babis οχι αλλα αυτο ελπιζουμε να γινει.Προσωπικα δεν εχω παιξει τα resident evil 2,3 και τα θελω σαν τρελος σε HD.