
Από τη στιγμή που ο Sutherland δεν έχει εμπλακεί στο παρελθόν με τη σειρά, είναι εμφανές ότι αναφέρεται σε κάτι νέο που δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη. Υπενθυμίζουμε ότι ο δημιουργός της (σειράς) Ed Boon είχε δηλώσει ότι το επόμενο Mortal Kombat θα διατεθεί λογικά για PS4 και Xbox One, οπότε ίσως τα κομμάτια να αρχίζουν να δένουν σιγά-σιγά…
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Ποιόν θα κάνει άραγε;
ΦΟΒΕΡΑ νεα, μετα απο το φοβερο κ τρομερο ΜΚ9, πυστευω θα ειναι τελεια ενα καινουριο ΜΚ στα προτυπα του φανταστικου ΜORTAL ΚOMBAT 9 στις νεαις κονσολες!!!!!!!!!!!!!!!
Ed Boon εισαι ΘΕΟΣ! απο το 1992 μεχρι σημερα δεν σταματαει να μας πορωνει με το ανελεητο και αδυσωπητο βρωμοξυλο που πεφτει.!! Δωσε FATALITY στο Λαο!!!!!
Πάλι καλά που θα βγει καινούριο. Αν και θα έπρεπε αντί για το Injustice να βγάλουν το MK9 στο PS4.
Ο Kiefer Sutherland αρχίζει και προτιμάει να είναι voice actor και σε παιχνίδια; Πρέπει να κατάλαβε ότι η εμπειρία με το τίτλο MGS είναι μια εμπειρία ζωής.