
Αυτή μάλιστα θα είναι η πρώτη εμφάνιση του διάσημου κακού στην σειρά Batman Arkham.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η Warner Bros. ανακοίνωσε την κυκλοφορία νέου DLC πακέτου για το Batman: Arkham Origins.
Ε όχι και η πρώτη βρε παιδιά.πρώτα τον είδαμε στο AC, και ήταν μακράν το καλύτερο Boss fight όλης της τριλογίας.
Μήπως εννοεί βάση σεναρίου. Αν όχι τότε έχει δίκιο ο φίλος Maletoth που το υπενθύμισε.
Αν εννοεί βάση σεναρίου, δεν χρειάζεται να αναφερθεί, αφού το origins είναι το prequel του Asylum. προφανώς και θα είναι η πρώτη του εμφάνιση χρονικά.
χρονικά είναι πρώτος...σε σειρά παιχνιδιών είναι δεύτερη εμφάνιση...