Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ο Peter Moore ζητάει συγγνώμη από την Nintendo

Ο Chief Operating Officer της ΕΑ Peter Moore ζήτησε συγνώμη από την Nintendo μέσα από τον προσωπικό λογαριασμό του στο Twitter για τα πρωταπριλιάτικα tweets από τον επίσημο λογαριασμό της Frostbite Εngine σε βάρος της ιαπωνικής εταιρείας. «Θέλουμε να ζητήσουμε συγνώμη προς τους εταίρους της Nintendo America και από τους fans της. Τα πρωταπριλιάτικα αστεία για την Frostbite Engine και το Wii U ήταν απαράδεκτα και ηλίθια», σημείωσε ο Moore.



Όπως μπορεί να καταλάβει κανείς, τα -για πολλούς- κακεντρεχή αστεία είχαν να κάνουν με το Wii U που ως γνωστόν δεν υποστηρίζεται από την μηχανή γραφικών Frostbite. Να σημειωθεί, ότι τα εν λόγω tweets τελικά διαγράφηκαν.

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
7 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • darksouls
    • μου αρέσει που μετά στην ΕΑ αναρωτιούνται γιατί ψηφίζονται τα τελευταία χρόνια ως η χειρότερη εταιρεία....

    • vonzuchter
    • παντως πρεπει ή να εφαγαν τρελο φτυσιμο απο τη Νιντεντο ή να εχασαν λεφτα απο τη διαλυση της συνεργασιας και να εχει τσουξει πολυ ολο αυτο. Δεν εξηγουνται αλλιως αυτες οι γραφικοτητες της ΕΑ

    • tasosdimakis
    • Ας κοιταξει τα χαλια της η EA ετσι οπως εχει καταντησει γιατι πρωτα τον ευατο της επρεπε να κοροιδευει και οχι σε μια μεγαλη ιστορικοτατη εταιρια να λεει μπαρουφες!πρεπει να υπαρχει και λιγο σεβασμος!

    • ninty
    • τραγικο απλα...δεν ειδα ιδια ειρωνια στην προηγουμενη γενια στην σονυ που ηταν τριτη...

    • Scott_Pilgrim
    • Τραγικό απλά!

      ninty εδώ μιλάμε όμως και για διαφορά στα νούμερα. Και το PS3 το υποστήριξαν αρκετά. Δεν ξέρω τι παίζει με το U και την FB4 αλλά δεν παίζει ποτέ να έκαναν κάτι τέτοιο στη sony.

*