Όπως αποκάλυψε η Activision, το Destiny έχει καταφέρει να συγκεντρώσει πάνω από 16 εκατομμύρια παίκτες, την ώρα που το Hearthstone έχει ξεπεράσει τα 25 (εκατομμύρια παίκτες). Αν και δεν επιβεβαιώθηκαν πιο συγκεκριμένες πληροφορίες, όπως οι πωλήσεις κάθε τίτλου ξεχωριστά, είναι σίγουρα ξεκάθαρο ότι μιλάμε για τεράστια επιτυχία και για τα δύο νέα franchises. Ειδικά για το Destiny, τα στοιχεία είναι εξίσου εντυπωσιακά και όσον αφορά στο μέσο χρόνο gameplay κάθε παίκτη που φτάνει σχεδόν τις 3 ώρες τη μέρα! O CEO της Activision Bobby Kotick σημείωσε πως τα Destiny και Hearthstone έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν μια τεράστια κερδοφορία, ενώ σημείωσε πως θα πρέπει να περιμένουμε νέο περιεχόμενο για το Hearthstone μέσα στο 2015. Όσον αφορά στα υπόλοιπα παιχνίδια της εταιρείας, μια beta για το Overwatch θα κάνει την εμφάνισή της μέσα στη χρονιά, ενώ για το Heroes of the Storm μάθαμε ότι στην closed beta έχουν εγγραφεί ήδη 9 εκατομμύρια παίκτες. Σχετικά με το Call of Duty franchise, πέραν της ανακοίνωσης πως ο φετινός τίτλος θα έρθει από την Treyarch, μάθαμε πως ο τζίρος του franchise ανέβηκε στα 11 δισεκατομμύρια δολάρια για τη σεζόν, ενώ εντυπωσιακά είναι και τα νούμερα για τις ψηφιακές πωλήσεις που πλέον χρόνο με το χρόνο ανεβαίνουν.

Μέσα σε αυτές περιλαμβάνονται τόσο οι αγορές περιεχομένου ξεχωριστά, όσο και των Season Passes. Όσον αφορά στο World of Warcraft, το Warlords of Draenor πούλησε 3.3 εκατομμύρια αντίτυπα μέσα στις πρώτες 24 ώρες διάθεσης και το franchise μετράει αυτή τη στιγμή πάνω από 10 εκατομμύρια παίκτες. Η Blizzard παρόλα αυτά περιμένει μείωση στον αριθμό των ενεργών συνδρομητών της. Για το ημερολογιακό 2014, η Activision-Blizzard ανακοίνωσε έσοδα της τάξης των 4.41 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αριθμός λίγο κάτω σε σχέση με πέρσι (4.58 δισ.). Σημαντικό δε είναι πως τα 1.90 δισ. προήλθαν από τα ψηφιακά κανάλια διανομής.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Ένα παιχνίδι γραμμένο και ραμμένο για PC και δεν το κυκλοφορούν....εε ντάξει..
@valkongr πέστα.... Όποιος δεν έχει κονσόλα δεν θα τα παίξει ποτέ. :-/ :-P
Ποιος τον πιάνει τον Γιάννη τώρα...Χαχαχαχα!