
"Η συνεργασία μου με τη SCEA τα τελευταία 19 χρόνια ήταν η πιο ικανοποιητική εμπειρία στην καριέρα μου", δήλωσε ο Tretton και συμπλήρωσε "Αν και θα μου λείψει βαθύτατα η ταλαντούχα ομάδα στη SCEA και το πάθος που επεδείκνυαν κάθε μέρα οι οπαδοί μας, είμαι πολύ ενθουσιασμένος για το ξεκίνημα του νέου κεφαλαίου στην καριέρα μου". Τη θέση του Tretton θα καλύψει από 1 Απριλίου ο Shawn Layden, ο οποίος προάγεται από εκτελεστικός αντιπρόεδρος και COO της Sony Network Entertainment International.



Καλή συνέχεια και καλή επιτυχία σε ότι κάνει στο μέλλον.
ο τυπος θελει να ειναι τα τελευταια του πραγματα να ειναι το comeback του PSN μετα το hack που ειχε γινει και η αποθεωσει του στην περσινη Ε3... και καλα κανει...ΣΠΑΝΙΑ σε τετοια ποστα οντως παραιτησε επιτυχημενος και οχι ''παραιτησε'' σαν τους ελληνες προπονητες η τον προιν προεδρο της xbox....
Καλη συνέχεια, πολυ συμπαθητικός τυπος!
Όταν ο Tretton είχε κανει γήπεδο την Ε3
http://youtu.be/20l5KrQYVDk
#4ThePlayers
Τα ποντίκια και το καράβι ?.....
@Koel700 κι εγώ αυτό ήθελα να πω...διάλεξε να φύγει στο πικ του και καβάλα στο άλογο.Πως να μην είναι περιζήτητος πλέον;