I resigned from the director position about CAPCOM Vancouver. Thanks good staff of CAPCOM Vancouver, and Dead Rising staff!
— Yoshinori Ono (@Yoshi_OnoChin) June 16, 2014 Υπενθυμίζεται πως ο Ono είχε αποκαλύψει το 2012 ότι το στρες και το φορτωμένο πρόγραμμα τον είχαν οδηγήσει στο νοσοκομείο, αναγκάζοντας έτσι και την εταιρεία να κάνει ένα διάλειμμα από το franchise.Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Πάνω από όλα η υγεία,ταλέντο έχει άνετα βρίσκει δουλειά,αλλά άμα δεν έχεις και την ηρεμία σου δεν μπορείς να δουλέψεις σωστά.
Παιδια παραιτηθηκε απο την "Capcom Vancouver" οχι γενικα απο την "Capcom".....
Συνεχιζει κανονικα ο ανθρωπος στην Capcom...!!
Μόλις χθες βγήκε η ανακοίνωση γι' αυτό που λέει ο raysod.
Πάντως είναι όντως καλή ευκαιρία για κάποιον από τους 3 και ειδικά για τη Nintendo... Δεν ξέρω αν μπορεί να παίξει μπάλα σε ιαπωνικό έδαφος και η Microsoft, αλλά σίγουρα οι άλλοι 2 μπορούν να το κάνουν...
Λόγοι υγείας τον έκαναν να παραιτηθεί; Φυσικά και πάνω από όλα είναι η υγεία. Να είναι καλά.