Φαίνεται πως η Nordic Games δεν έχει «ξεγράψει» τη σειρά τίτλων Darksiders και σύμφωνα με τον παραγωγό Joe Madureira, η εταιρεία είναι πολύ προσηλωμένη στη συνέχιση της σειράς. Ο ίδιος μάλιστα σε σχετικό post του στο Facebook σημείωσε μεταξύ άλλων πως «το Darksiders δεν είναι νεκρό! Όσον αφορά στη συμμετοχή μου, δεν μπορώ να πω κάτι σε αυτό το σημείο. Ας ελπίσουμε ότι θα έχουμε συναρπαστικά νέα για το franchise σύντομα».

Αξίζει να σημειωθεί ότι τελευταία φορά που έγινε λόγος για το Darksiders από την Nordic, ήταν τον περασμένο Αύγουστο, όπου η εταιρεία ακόμα σκεφτόταν τα μελλοντικά της σχέδια για το εν λόγω franchise.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
poli kala nea kai kata ti gnomi aksizi sinexia to sigkekrimeno franchise
Πολυ δυνατο franchise, μακαρι να μην το εγκαταλειψουν!
Γουσταρω να δω Darksiders 3 στις next gen με φοβερα γραφικα!Αρκει να μην ειναι καμια πατατα μιας και δε ξερω ποσοι απο τους αρχικους developers εχουν μεινει,ελπιζω να μην μας απογοητευσουν,ειδικα το 2 ηταν κορυφη και θα ηταν πολυ κριμα να μην ειναι ετσι και το 3ο μερος της σειρας.Αν κυκλοφορησει,πιστευω θα κυκλοφορησει τελη του 2015