Ο παραγωγός και director του Final Fantasy 14: A Realm Reborn απάντησε σε σχετικό ερώτημα για το αν υπάρχει η διάθεση για την μεταφορά του γνωστού ΜΜΟ στην πλατφόρμα του Xbox One. Ο Naoki Yoshida θέλει να δει τον τίτλο στην κονσόλα της Microsoft, αλλά μόνο υπό την προϋπόθεση ότι θα υπάρχει η δυνατότητα του cross-play μεταξύ όλων των εκδόσεων. Το πρόβλημα σε αυτή την επιθυμία είναι η ίδια η Microsoft η οποία έχει ένα… «θεματάκι» με τέτοιου είδους αποφάσεις.

Ο Yoshida δεν θέλει σε καμία περίπτωση να χωρίσει τα communities και ουσιαστικά προσπαθεί να επαναλάβει την απόφαση με το Final Fantasy 11, όπου οι χρήστες του Xbox 360, PS3 και PC μπορούσαν να επικοινωνήσουν κανονικότατα μεταξύ τους μέσω των servers της Square Enix. Η εταιρία πάντως προσπαθεί να πείσει τον αμερικανικό κολοσσό πάνω σε αυτό το εγχείρημα και δεδομένου ότι έχει ξανασυμβεί κάτι τέτοιο στο παρελθόν, ίσως να δούμε τελικά το Final Fantasy 14: A Realm Reborn σύντομα και στο Xbox One.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Ρε παιδιά δεν ήταν exclusive των PS; Τι έγινε;
ας βγαλουν την συνδρομη γιατι αλλιως δεν θα εχει μελλον το παιχνιδι!!!