
Στη συνέχεια, η επικεφαλής της Ubisoft Toronto σημείωσε πως «δουλεύουμε με τους ιστορικούς για να αναδημιουργούμε αυτές τις κοινωνίες και εποχές -την αρχαία Ρώμη, τη Γαλλική Επανάσταση- και επειδή το κάθε μέρος της σειράς λαμβάνει χώρα σε διαφορετικές εποχές, οι παίκτες φροντίσαμε να μην κουράζονται». Να υπενθυμίσουμε, ότι η Ubisoft έχει επιβεβαιώσει ήδη το Assassin's Creed Unity για Xbox One, PlayStation 4 και PC, ενώ θα διατεθεί και ένα ξεχωριστό Assassin's Creed για τα συστήματα της προηγούμενης γενιάς με τίτλο Assassin's Creed Comet. Πως σας φαίνεται η ιδέα ενός AC στην αρχαία Ρώμη;
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



το brotherhood δεν ήταν με κολοσσεο Ρώμη κλπ;;
Αρχαία λέμε, το brotherhood λαμβάνει χώρα στα 1500 μ.Χ
με αυτό το σκεπτικό θα μπορούσαν να κάνουν και ένα ελληνικό ac.εγώ πάντως θα ήθελα να κάνουν έστω ένα στην Ιαπωνία που έχει ιστορία και τεράστιο πολιτισμό...
εγω πιστευα πως καποια στιγμη θα φτασει και στο 21 αιωνα
Άμα φτιάξουν το σύστημα μάχης να ταιριάζει πιο πολύ και βάλουν και αρένα,γουστάρω.
χμμμ.. αν και κολογουσταρω την εποχη.. και οπως ειπε και ενας φιλος για αρχαια ελλαδα κτλ... αλλα υπαρχει ενα προβληματακι κατ αρχας σεναριακα (στη περιπτωση της ελλαδας) καθως δεν βλεπω πως θα μπει αυτο το story σε μια εποχη με ειδωλωλατρεια και 12θεο αλλα και στο ολο concept του freerun μιας και εκτος τον ναων.. ολα τα υπολοιπα ηταν καλυβες!
και η αρχαια ρωμη εχει πολλους περιορισμους στο θεμα freerun,
Απο μεγαλο fan του AC, νομιζω πρεπει να αφοσιωθουν στο 1000-1800 και να αρχισουν να σκεφτονται ενα τελος στο σεναριο στο μερος του παιχνιδιου που διαδραματιζεται στην σημερινη εποχη. Και αυτες τις ωραιες ιδεες να τις μετουσιωσουν σε νεα IP .. φαντασειτε ενα freeroam Ryse: Son of Rome με καλο συστημα μαχης και βεβαια ενα τρομερο σεναριο μιας και η αρχαια Ρωμη εχει πολυυυυ ψωμι!
6000 χρονια γραπτης ιστοριας εχουν πολλες εποχες και πολιτισμους να ξεζουμισουν τo ip για οσο ακομα θα πουλαει. @equation γενικα ο αρχαιος κοσμος (πριν το 500 Π.Κ.Χ.)
6000 χρόνια γραπτής ιστορίας που τα βρήκες ρε αδερφέ; :)
Ακομα και ο Όμηρος οτι έγραψε το έγραψε πολυ μετα απο τότε που συνέβη!
Και βεβαια ο Όμηρος δεν εχει κάποιο credibility ως ιστορικός, παρα ως ποιητης.
Ο Θουκκυδιδης απο την άλλη, απο όσο ξέρουμε ηταν ο πρώτος ιστορικός, και έζησε τον 5ο Π.Χ
Ίσως αν η βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας δεν ειχε καεί να είχαμε κατι ακομα, αλλα γενικα αυτη η
Εποχή δεν εχει κάποια τρομερή ιστορική ακρίβεια. Οτι ξέρουμε ειναι πιο πολυ βασισμένο
στα αρχαιολογικά ευρήματα!
Θα ηταν πολυ ενδιαφερον να δουμε AC στην Αρχαια Ρωμη ή ακομη και στην Αρχαια Αθηνα.Οσο για το free run αυτο θα ηταν ενα προβλημα αλλα νομιζω πως καπως θα το καταφερναν.Παντως μιας και σιγα σιγα φτανουν στο 1800+,μετα τι θα βαλουν?Ελπιζω οχι 1ο και 2ο παγκοσμιο γιατι πολυ απλα δε θα ταιριαζε,αναγκαστικα θα πρεπει να την ξαναγυρισουν πισω την σειρα καποια στιγμη χρονολογικα,αλλα αυτο εξαρταται απο αυτους.Εγω προσωπικα θα ηθελα να δω ενα AC που να αφορα την Βυζαντινη Αυτοκρατορια(ενα prequel στο Revelations),αλλα δεν παιζει να το κανουν :p
@equation
Γιατί στη Ρωμαϊκή αυτοκρατορία δεν υπήρχε πολυθεϊσμός και ειδωλολατρία?
Αφού κατάφεραν και κράτησαν σε υψηλά επίπεδα το freerunning στην Αμερική του 18ου αιώνα με την απαίσια και φτωχή αρχιτεκτονική, τι στο διάτανο, θα το καταφέρουν να το κάνουν και σε π.Χ εποχές και ειδικά στη Ρώμη η οποία οικιστικά μικρές διαφορές είχε από αυτή που είδαμε στο AC2(εννοώ υπήρχαν και διώροφα σπίτια καθώς και επαύλεις που θα υλοποιούνταν όμορφα).
Η γραφή(ολοκληρωμένης γλώσσας) και καθ' επέκταση η απαρχή της ιστοριογραφίας χρονολογείται από το 3.200 π.Χ στη Μεσοποταμία, οπότε ναι για την ακρίβεια 5.200 χρόνια γραπτής ιστορίας υπάρχουν. Και δεν συνυπολογίζουμε την "πρώιμη-γραφή"(σύμβολα και εικόνες).Δε σημαίνει πως η ιστορία αρχίζει να γράφεται από τότε που τη καταγράφη ο πρώτος ιστοριογράφος.Ακόμα και μια συνταγή γραμμένη σε ένα άντερο ζώου θεωρείται επιστημονικά ως Ιστορία.Το ότι δεν υπάρχει πλήρης ιστορική ακρίβεια είναι γεγονός, αλλά από την άλλη πότε υπήρξε και πότε θα υπάρξει?
Ο Θουκυδίδης δεν ήταν ο πρώτος ιστορικός, ήταν σύμφωνα πάντα με τα σημερινά κριτήρια, ο πλησιέστερος σε έναν "κανονικό και ολοκληρωμένο ιστορικό". H Ιστορία σαν επιστήμη "ιδρύθηκε" τον 19ο αιώνα μ.Χ αυτό δε σημαίνει πως δεν υπήρχαν πολλοί ιστορικοί και ιστοριογράφοι παλαιότερα...
Υ.Γ1 Πάντως εγώ θα γούσταρα τρελά ένα AC στην Οκτωβριανή επανάσταση(που θα μπορούσε να ξεκινά ιστορικά κάλλιστα και από τον πρώτο παγκόσμιο και την τσαρική Ρωσία), και ένα AC βασισμένο στην Αυτοκρατορική Ιαπωνία.
Υ.Γ2 Σόρρυ που παπατζολόγησα...
@Equation γραπτη "ιστορια" υπαρχει απο την εποχη των σουμεριων. Oχι ιστορια κατα γραμμα δηλαδη επιστημονικο συγγραμα οπως του θουκιδιδη. Αλλα αρχαιολογικα ευρυματα , επιγραφες , λιστες καταλογοι βασιλιαδων κτλπ. Τα γραψε αναλυτικα και ο sisyphus. Κατα γραμμα ιστορια οπως εννοεις εσυ νομιζω οτι πρωτος που εγραψε στο κοσμο , ή τουλαχιστον απο αυτες που διασωθηκαν, ηταν ο ηροδοτος, αλλα σοβαρη επιστημονικη δουλεια πραγματικη ιστοριογραφια ο πρωτοπορος ηταν ο θουκυδιδης.
δεκτο.. απλα οπως ειπες εγω εννοουσα ιστορια στην μορφη που την ξερουμε σημερα! οχι μαμουθ στις σπηλιες! για αυτο και ειπα οτι ξερουμε ειναι σε ευρηματα τυπου σκευη τοιχογραφιες κλπ
οκτωμβριανη επανασταση οντως θα τα σπααααει
Αφού πουλάει όποια εποχή θέλουν θα βάλουν και μια ιστορία που κολλάει. Βασικά να είναι καλό και ότι θέλουν ας κάνουν.