Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Πληροφορίες για τα ακυρωθέντα Star Wars: Rogue Squadron games

Ο πρώην πρόεδρος της Factor 5 Julian Eggebrecht αποκάλυψε ορισμένες πληροφορίες για τα δύο ακυρωθέντα Star Wars: Rogue Squadron games και συγκεκριμένα για το Rogue Squadron Trilogy και το Rogue Squadron: X-Wing vs Tie Fighter, το οποίο ήταν multiplayer τίτλος. Το Rogue Squadron Trilogy ξεκίνησε ως αποκλειστικότητα για το αρχικό Xbox πριν μεταφερθεί στο Wii και περιελάμβανε τα Rogue Squadron, Rogue Squadron 2: Rogue Leader και Rogue Squadron 3: Rebel Strike. O τίτλος υποστήριζε τα Wii Wheel, Wii Balance Board combo, καθώς και το Wii Motion Plus για μάχες με το lightsaber.



Η ομάδα μετέφερε το πρωτότυπο παιχνίδι στο Wii με ανανεωμένα γραφικά, ενώ η τριλογία υποστήριζε 60fps (για το Wii). Το Rogue Squadron: X-Wing vs Tie Fighter θα κυκλοφορούσε για το Xbox 360, ωστόσο κάποια εσωτερικά ζητήματα της LucasArts και η οικονομική κρίση του 2008 προκάλεσαν την ακύρωση του τίτλου. Στη συνέχεια και αφού η Factor 5 έγινε ένας από τους in-house developers του PlayStation, η ομάδα έφερε στο προσκήνιο τον multiplayer τίτλο Rogue Squadron, αλλά η Sony δεν ενδιαφέρθηκε.



Η περίοδο αποκλειστικότητας με την Sony έληξε μετά την κυκλοφορία του fantasy action flight game, με τίτλο Lair (για το PS3) και η ομάδα συνέχισε την ανάπτυξη της τριλογίας για το Wii. Μάλιστα, ο Eggebrecht ανέφερε ότι «το Lair ήταν πάρα πολύ φιλόδοξο για launch τίτλος, αλλά και ένα αρκετά μεγάλο λάθος».

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*