
Σας υπενθυμίζουμε ότι το Tom Clancy’s The Division- όπως είναι το πλήρες όνομά του- πρόκειται να κυκλοφορήσει για PS4, Xbox One και PC.

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077


Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Σύμφωνα με data mining χρηστών του Reddit στο site του επερχόμενου και πολυανεμενόμενου The Division, η ανάπτυξη του παιχνιδιού αναμένεται σύντομα να περάσει σε φάση alpha test.
Na do posoi tha thapsoun kai auto to game....h arxi egine me to the order.....
Αντε να δούμε! Φαίνεται παιχνιδάρα! Αν δεν έχει υποστεί μείωση στα γραφικά σε ps4-xboxone θα είναι πολύ καλό. .
Προσωπικα το περιμενω πως και πως απο το καλοκαιρι .Ελπιζω να μην απογοητευτω
Δηλαδη δυσκολα θα το δουμε εντος του 2015. Αρα παμε για πρωτο τριμηνο 2016....για να δουμε τελικα!!!
μας έχουν φάει τη ψυχή με αυτό το παιχνίδι.άντε να δούμε πότε θα κυκλοφορήσει.δείχνει και εξαιρετικό ανάθεμά το...
Διαβασα οτι μαλλον η ALPHA θα ειναι ανοιχτη για ολους.... Μακαρι και με δυνατους server να απολαυσουμε αυτο το game.... Γιατι πραγματικα δειχνει να ειναι πολυ δυνατο!!!!