Η Sony εξετάζει το ενδεχόμενο να εισαγάγει ένα πρόγραμμα PlayStation Early Access, σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της Sony Computer Entertainment America Adam Boyes. Μάλιστα όπως υπογράμμισε ο ίδιος σε πρόσφατη συνέντευξή του, «είναι ένα από τα πιο σημαντικά θέματα που συζητάμε εσωτερικά. Θέλουμε να είμαστε προσεκτικοί με τον καταναλωτή».

Κλείνοντας, ο Boyes σημείωσε πως «ακόμα και για τα δικά μας προϊόντα, όπως το PlayStation Now, του οποίου η beta ξεκινάει στα τέλη του Ιουλίου. Αναζητούμε τρόπους για να είναι (η beta) πιο απλή και πιο προσιτή στους χρήστες».
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Δεν θα ήταν άσχημο ένα early access. Πάντως για το Now την έχω την λύση. Βάλτε λογικές τιμές και όλα θα είναι καλά.
Να δούμε...