
Έτσι, μπορείτε να βρείτε αυτές τις ημέρες το προηγούμενο σύστημα οικιακής ψυχαγωγίας της ιαπωνικής εταιρείας στις εξής μορφές:
PS3 κονσόλα 12GB: από 169€
PS3 κονσόλα 12GB και παιχνίδι ή 2ο DualShock 3: 189€-199€
PS3 κονσόλα 500GB και 1 παιχνίδι (ή δύο παλαιότερα games): 249€
PS3 κονσόλα 500GB και GT6/AC4 + Last of Us: 279€
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Ποτέ δεν θεωρούσα το PS3 με τα 12GB αξιόλογη αγορά. Για καποιους άλλους μπορεί να ισχύει το αντίθετο, όμως τη στιγμή που θα χρειαστείς οπωσδήποτε επιπλέον σκληρό δίσκο θεωρώ ότι τα €169 είναι υπερβολικό ποσό. Κάτι αντίστοιχο βέβαια ισχύει για το Xbox 360 των 4GB. Κάποιοι το αγόρασαν και δεν μπορούσαν να παίξουν GTA V.
Όσο για τις άλλες τιμές και αυτές είναι υψηλές κατά τη γνώμη μου. Ειδικά τη στιγμή που το PS4 μαζί με το χειριστήριο πωλείται προς €400.
Υπάρχει βεβαίως ο παράγοντας κέρδος ο οποίος στην περίπτωση αυτή είναι άμεσα συνδεδεμένος με τις προοπτικές gaming από πλευράς του καταναλωτή. Αγοράζοντας κάποιος PS3 σήμερα έχει στη διάθεσή του δεκάδες τίτλους τους οποίους μπορεί να βρει από €10 έως €20. Εν τω μεταξύ ακόμα βγαίνουν νέοι τίτλοι για το PS3 και αυτό θα συνεχίσει για τα επόμενα 2- 3 χρόνια. Οπότε βλέποντας τα καταστήματα το spending potential που υπάρχει δεν βλέπουν κανένα λόγο να ρίξουν τις τιμές στα επίπεδα που θα έπρεπε.
οι τιμες οντως ειναι πολυ ψηλες, εγω αγορασα το Ps3 με τα 250gb το δεκεμβρη του 2009 με δωρο το Killzone 2 και infamous ,, 299 ευρω
Ακόμα γελάω με το 12GB....
xbox 360 ps3 με 280 ευρω για μενα δεν αξιζουν. Αμα πεσουν στο 200αρι θα ειναι καλη αγορα σιγουρα. Τεραστια γκαμα τιτλων μεταχιερισμενα βρισκεις και με 7-10 ευρω ακομα και με 5 , ΑΑΑ τιτλους. Για καποιον νεο στο γκεημινγκ ειναι καλες επιλογες. Γ
Tα ειπε ο Νικος ολα...
τα 12 gb ειναι για τους πατεραδες-νονους-θειους που δεν ξερουν γρι απο τεχνολογια και θελουν να αγορασουν κονσολα στο παιδι-βαφτηστιρι που ειναι 6 χρονων(γτ απο εκει και πανω ξερουν τι ειναι τα gb) και δεν θελουν να χαλασουν πολλα λεφτα. απο τη μια εκμεταλευση των εταιριων-sony απο την αλλη αφελεια των καταναλωτων. για μενα πρεπει να απευθυνθουν στο κεντρο προστασιας καταναλωτων...
Ειναι φανερο οτι προσπαθουν να ξεστοκαρουν αλλα πρωτιστως, αυτη τη στιγμη , οπου ακομη δεν εχει πεσει ο κοσμος με τα μουτρα στο ps4, να κερδισουν οσο περισσοτερο μπορουν.
Απο τη στιγμη που εχει εμφανιστει ps4 και ταυτοχρονα εχουν το θρασος να πουλανε κονσολα με 12 GB, η τιμη επρεπε να ειναι στα 130 ευρω μαξιμουμ, με παιχνιδι κιολας (ας μη γελιομαστε, ουτε 10 ευρω δεν τους κοστιζει το παιχνιδι να το βαλουν μεσα).
εγώ ποτέ δεν κατάλαβα πως γίνεται μοντέλα προηγούμενης γενιάς και δεν αναφέρομαι μόνο για τις κονσόλες να έχουν τέτοιες τίμες.....θα έπρεπε είναι αρκετά πιο κάτω.....
όπως και οι κονσόλες με τα λίγα gb για μένα είναι σχεδόν άκυρες....
στον κωτσοβολο εχει καλη προσφορα: ps3 500 gb + Last of us + AC4 στα 251 ευρω
Προσφορες my ass, αυτες οι τιμες ειναι τραγικες για προηγουμενης γενιας κονσολα (7-8 ετων παρακαλω). Στο e-bay βρισκεις με 120 ευρω το 12αρι,ενω New Sony Playstation 3 500GB Super Slim Console Last of Us Bundle 226.
Εκμετάλλευση θα υπάρχει πάντα. Ειδικά για ένα προϊόν που φτάνει στο τέλος της ζωής του. Βασικά φταίει και ο καταναλωτής ειδικά αυτός που δεν είναι αρκετά ενημερωμένος για αγορές που θα κάνει τέτοιες εποχές.