Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
11 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Μαζεύουν λεφτά για να φτιάξουν το Resident evil 7;Άρμεγμα!!!
μιλάμε για τελείως άρμεγμα.ήμαρτον....
Τι θυμήθηκαν οι άνθρωποι!
Το έχουν στύψει το game .... αχαχαχαχαχαχαχαχα....... α ρε Capcom .... τρελό άρμεγμα.
(αριστούργημα όμως , μην ξεχνιόμαστε)
Αν έβγαινε για PS3 μαζί με τα pre order offers θα το αγόραζα ξανά.
Θα διαφωνήσω λίγο με τους προλαλήσαντες μιας και το περίμενα χρόνια ( το αρχικό port ήταν πραγματικά άθλιο). Αλλά η άποψη μου δεν είναι και τόσο αντικειμενική μιας και το συγκεκριμένο παιχνίδι είναι και θα είναι η μεγαλύτερη μου gaming αγάπη
παιδια μιλαμε για τον καλυτερο τιτλο της σειρας.......
Μα καλά που το θυμήθηκαν τώρα αυτο?
Οι δυο καλυτεροι τιτλοι της σειρας ειναι το Resident Evil 1 και 2.
ΤΕΛΟΣ.
Το 4 ειναι καλο παιχνιδι αλλα μεχρι εκει.
Απο το 3 και μετα η Capcom αρμεγει.
Δεν μπορεσε ποτε να εκμοντερνισει το παιχνιδι.
Άρμεγμα ...............Θα προτιμούσα 1000 φορές να κάναν ένα remaster τα 1 & 2 και να τα βγάζαν σε ένα πακετό μαζί χωρίς όμως καμιά αλλαγή στο Gameplay .
Ποιο αρπαχτή από αυτό που κάνουν τώρα δεν γίνεται , τα textures δυστηχώς εν ετή 2014 είναι άθλια και με ένα boost στην ανάλυση δεν σώζεται η δουλειά .Όλα εκτός από τους χαρακτήρες είναι θολά...........
τι παιχνιδαρα !!!1