Από μεριάς Nintendo έρχεται η επιβεβαίωση ότι το επόμενο παιχνίδι με πρωταγωνιστή τον εμβληματικό -για την εταιρεία- χαρακτήρα Mario είναι υπό ανάπτυξη. Παρόλα αυτά, η ομάδα του Super Mario 3D World δεν μπορεί να επιβεβαιώσει για την ώρα αν θα κυκλοφορήσει για το Nintendo 3DS ή το Wii U. Ο παραγωγός Yoshiaki Koizumi μίλησε στο Edge σχολιάζοντας ότι “είναι μυστικό (το που θα κυκλοφορήσει). Μπορώ όμως να σας πω ότι πλησιάζουμε στην επόμενη πρόκληση μας. Υπάρχει ακόμα χώρος για ανακαλύψεις και πρωτοπορία. Σκοπεύουμε ούτως ή άλλως να εργαζόμαστε με νέες τεχνικές στο μέλλον”.

Ο υπεύθυνος της ομάδας του Super Mario 3D World Kenta Motokura δήλωσε πως αν κυκλοφορήσει ο εν λόγω νέος τίτλος για το Wii U θα χρησιμοποιεί περισσότερο το GamePad της κονσόλας. Να σημειώσουμε ότι στο πρόσφατο παρελθόν, ο Shigeru Miyamoto αναφέρθηκε στην σειρά Super Mario Galaxy χωρίς να αποκλείσει την κυκλοφορία του τρίτου της μέρους στο νεότερο οικιακό σύστημα ψυχαγωγίας της Nintendo. Λέτε; Η E3 είναι κοντά.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Αυτο ειναι κατι που δεν το περιμενα... :D
Νέο Mario Galaxy για wii u????????
Μακάρι!
καλά έτσι και είναι mario galaxy....θα είναι απίστευτο!και το mario kart που βλέπω στο wii u θεωρώ ότι είναι απλά κορυφή!τι ζωντάνια,τι χρώματα.....!!
Δώσε μας Mario Galaxy 3 σε bundle με remastered 1&2 σε HD, στα 90€ maximum και θα πέσει τρελό κλάμα και πανηγύρι!