@shinobi602 @YanickRRoy We have discussed that internally. If we can put solid plans together we'll share. Great to hear you're keen
— Aaryn Flynn (@AarynFlynn) March 2, 2014 Πως βλέπετε το ενδεχόμενο;
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Αρχίσαμε τώρα εντάξει! ΤΡΑ-ΓΙ-ΚΟ
Θα ξεπατωθουν στα remastered ακομα δεν ξεκινησε η γενια; :Ρ
Για οποιον δεν εχει ασχοληθει... ΑΣ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΣΤΟ PC ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΑΝΩΤΕΡΗ ΕΚΔΟΣΗ! Και μαλιστα τσαμπα πλεον με τοσες προσφορες!
Δυστυχώς ούτε που το ακούμπησα ακόμη...για ένα διάστημα υπήρχε το ΘΕΙΚΟ πακέτο της τριλογίας στην Ελλάδα αλλά εξαφανίστηκε εδώ και καιρό!Δεν υπάρχει περίπτωση να χάσω αυτό το ΕΠΟΣ.
Μιλάμε για όλη τη σειρά, όχι μόνο το Mass Effect 3. Το ME 1 δυστυχώς έχει παλιώσει άσχημα, και σα gameplay και σα γραφικά, αλλά το 2 στέκει ακόμα πολύ καλά. Πιστέυω μια οπτική αναβάθμιση είναι ευπρόσδεκτη.