Οι ΕΑ και DICE, μέσα από το φόρουμ τεχνικής υποστήριξης του Battlefield 4 προειδοποιούν τους παίκτες ότι εξακολουθούν να υπάρχουν προβλήματα συνδεσιμότητας σε όλες τα formats. Μάλιστα πολλοί είναι οι χρήστες που αναφέρουν ότι δυσκολεύονται να αποθηκεύσουν την πρόοδο τους, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις είναι αδύνατο να κατεβάσουν ακόμα και τα updates του εν λόγω τίτλου.
Να υπενθυμίσουμε ότι τα προβλήματα για το Battlefield 4 είναι σοβαρά σε τέτοιο βαθμό, που ανάγκασαν την Robbins Geller Rudman & Dowd LLP να καταθέσει αγωγή εναντίον της ΕΑ.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
next gen τους μαρανε...σαν δεν ντρεπονται θελουνε και 70ευρω..ουουουοου...
Αγόρασα το παιχνίδι εχτές,ακούγονται τόσα πράγματα για bugs+ το ότι έχει την ατυχία να είναι στο Origin. Κρίμα
ότι εξακολουθούν να υπάρχουν προβλήματα συνδεσιμότητας σε ΟΛΑ* τα formats. ;)
Όσο για την είδηση απλά αίσχος...
Τα τεχνικά προβλήματα είναι ενοχλητικά σε κάθε φορμά και υπηρεσία! δεν ξέρω γιατί δεν φτιάχνουν σωστές υποδομές
Ήλπιζα πως μετά τις γιορτές θα είχε φτιάξει το θέμα...αλλά η ΕΑ το μάμησε και ψόφησε! Φυσικά, η DICE δεν είναι άμοιρη ευθυνών!