Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Τέλος εποχής για την Irrational Games

Η Irrational Games, το studio που βρίσκεται πίσω από την παραγωγή των BioShock παιχνιδιών, παύει να υφίσταται, τουλάχιστον με τη μορφή που γνωρίζαμε ως σήμερα. Ο υπεύθυνος της ομάδας Ken Levine ανακοίνωσε το γεγονός μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα της Irrational, καθώς και ότι θα ξεκινήσει μια μικρότερου μεγέθους επιχειρηματική προσπάθεια στην Take-Two. Από τα άτομα που εργάζονταν στο στούντιο, θα παραμείνουν στην ομάδα μόλις 15 υπάλληλοι, οι οποίοι θα μεταφερθούν στην Take-Two. “Αν και είμαι υπερήφανος για ότι καταφέραμε μέχρι και τώρα, το πάθος μου με τραβά στη δημιουργία κάτι εντελώς διαφορετικού απ' ότι έχουμε κάνει μέχρι τώρα” έγραψε χαρακτηριστικά.



Για να αντιμετωπίσω αυτή την πρόκληση θα δουλέψω με μια μικρότερη ομάδα που έχει πιο άμεση σχέση με τους παίκτες”, συμπλήρωσε. Ο στόχος του Levine με αυτή την κίνηση είναι η δημιουργία narrative παιχνιδιών για το ευρύτερο κοινό που θα ακολουθήσουν το μοντέλο της ψηφιακής διανομής. Όσον αφορά στη σειρά BioShock, αυτή θα περάσει πλέον σε νέα χέρια (μετά από απόφαση που θα παρθεί από την Take Two και θα ανακοινωθεί στο άμεσο μέλλον).


Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
13 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • T_K_L_L_LUIGI
    • Η αρχή του τέλους;Άποψη οι τριλογία,αν και το τελευταίο δεν το έπαιξα αλλά από αυτά που ακούω θα είναι για 10.Άντε να δούμε τι θα γίνει.

    • skynet13
    • Τασο, το τερματισα πριν λιγες ημέρες και πραγματικα ειναι ανταξιο του πρώτου. Περιμενω τo δευτερο dlc για να ξανακανω ενα ακομα playthrough.Μακαρι να ειναι εξι ώρες όπως ειπε ο levine.

    • Tobajaras
    • Μαλλον δεν έβγαζε καλά παιχνίδια, για αυτό...

      Η διατύπωση της ανακοίνωσης του Levine είναι απαράδεκτη, μου δίνει την (εσφαλμένη ελπίζω) εντύπωση πως ξεπούλησε τους εργαζόμενούς του στο βωμό των προσωπικών του φιλοδοξιών - άκου εκεί "με τραβάει το προσωπικό μου όραμα"...Αν σε τραβάει τόσο πολύ φύγε εσύ από την Irrational!

    • Shepard
    • Θα δοθει χρονος στο προσωπικο να βρει αλλου δουλεια ακθως και λεφτα για αποκατασταση.
      Ο Levine ειναι απο τους αγαπημενους μου δημιουργους (μαζι με τον Hudson) και καταλαβα οτι θελει να γυρισει στα παλια και να δημιουργησει παιχνιδια οπως οταν πρωτοξεκινουσε στη βιομηχανια.

      Ελπιζω να αποκατασταθουν ολοι οι εργαζομενοι και να μην εχουμε τραγελαφικα.
      Πραγματικα η χειροτερη ειδηση που διαβασα εδω και καιρο. Οχι μονο του οτι δεν θα δουμε πλεον αλλο Bioshock απο αυτον τον ταλαντουχο ανθρωπο (τα δικαιωματα ειναι 100% στην 2Κ βεβαια), αλλα ηθελα να υπαρχει αυτο το στουντιο μιας και δινει διαμαντια οπου οι αλλοι αντιγραφουν απο αυτο.

    • Mithrantir
    • Πολύ κρίμα, ένα ταλαντούχο στούντιο και μία παιχνιδάρα λιγότερη,δυστυχώς.

    • lovesfool
    • Κι εγώ δεν πείθομαι ότι οι λόγοι δεν ήταν οικονομικοί κι ότι το λεξιλόγιο και η δικαιολογία που διατυπώνεται στην ανακοίνωση είναι λίγο μπαρμπούτσαλα.

      Το πράγμα δεν μπορεί να προχωρήσει έτσι. Κάτι πρέπει να αλλάξει.

      Δεν γίνεται ΚΑΙ να ανεβαίνει συνεχώς το κόστος παραγωγής ενός παιχνιδιού ΚΑΙ να μειώνεται συνεχώς η ενεργή εγκατεστημένη βάση (οι πωλήσεις software είναι κάθε χρόνο και χειρότερα) ΚΑΙ να πουλάς το παιχνίδι σου με έκπτωση 30-40-50% μόλις περάσουν 2-3 μήνες από την κυκλοφορία του.

      Το σύστημα δουλεύει λάθος και η λύση δεν είναι το κλείσιμο των studio και η μείωση των επιλογών προς τους καταναλωτές, ούτε το άλλο άκρο, δηλαδή ο χείμαρρος από low budget indies που μπορεί να είναι διαμάντια, αλλά συνήθως είναι άνθρακες, και κυκλοφορούν κατά εκατοντάδες κάθε μέρα.

      Κρίμα για (και) την Irrational Games.

    • torico
    • σορρυ αλλα θα το πω,ξεφτιλα αυτο που κανει εδω ο levine κραταω 15 ατομα απο την κλικα μου κ ολοι οι αλλοι στον αγυριστο,απλα αθλιο

*