Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Τι περιλαμβάνει το line-up της Capcom για το 2014

Αρκετοί από τους προγραμματιστές της Capcom αναφέρθηκαν στο line up της εταιρείας για το 2014. Σε μία πρόσφατη συνέντευξη με το 4Gamer, οι εν λόγω developers αποκάλυψαν ότι εργάζονται σε ένα fighting game, ένα νέο τίτλο Phoenix Wright, ενώ θα δούμε και την αναβίωση ενός κλασικού IP για το οποίο θα μάθουμε περισσότερα μέσα στο 2014. Μάλιστα ο παραγωγός του Deep Down Kazunori Sugiura, σημείωσε ότι η Capcom σκοπεύει να κάνει αισθητή τη παρουσία της στο είδος των fighting games. Ωστόσο, ο ίδιος δεν διευκρίνισε αν αναφερόταν στην επερχόμενη έκδοση του Ultra Street Fighter IV ή για κάποιον νέο τίτλο.



Όσο για το Phoenix Wright, ο Shu Takumi, game director των Phoenix Wright: Ace Attorney 1, Phoenix Wright: Ace Attorney 2, Phoenix Wright: Ace Attorney 3 και Ghost Trick: Phantom Detective, δήλωσε ότι θα ανακοινωθεί ένας νέος τίτλος το 2014. Επιπλέον, ο Takeshi Yamazaki, game director του Phoenix Wright: Ace Attorney -- Dual Destinies, ανέφερε πως η ομάδα του εργάζεται επίσης πάνω σε ένα νέο τίτλο. Η ιαπωνική εταιρεία αναμένεται να λανσάρει πολλά παιχνίδια μέσα στο 2014, με τον Sugiura να τονίζει ότι "έρχονται πολλές εκπήξεις".

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
2 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Koel700
    • Το μελλον της Capcom για το 2014-->

      1) Να εχει οχι απλα χαρακτηρες αλλα το μισο παιχνιδι μεσα στο DVD αλλα να πρεπει να πληρωσεις 30euro περισσοτερα για να κατεβασςιε 1kb unlock DLC

      2) Αφου πρωτα εγινε η πρωτη παγκοσμιος εταιρια που σε χρεωσε extra για να δεις το τελος ενω παιχνιδιου τωρα θα κανει το βημα παραπανω και θα σε χρεωσει ΚΑΙ για την αρχη του ενω εχεις ειδη πληρωση την Full κανονικη τιμη του

      3) Να σκωτωσει παραπανω απο οσο εχει ειδη κανει το Devil May Cry και το Resident Evil

      4) Να καταφερει να κανει παραπανω υπαλληλους να να φυγουν τρεχοντας (δεν μιλαω για απολυσεις) απο τα γελοια development plans και marketing plans και την γενικη διαχειριση ολων των τμηματων και projects

*