Σύμφωνα με ανώνυμη πηγή που προέρχεται από το εσωτερικό της Ubisoft Massive, το The Division ίσως και να κυκλοφορήσει εντός του 2015. Η συγκεκριμένη πηγή φέρεται να δήλωσε στο GameReactor πως «η game engine φαίνεται ότι δουλεύει καλά, όμως η ανάπτυξη έχει μόλις ξεκινήσει. Είναι αστείο το ότι η Ubisoft καθόρισε την κυκλοφορία του εντός του 2014 και για να είμαι ειλικρινής δεν υπάρχει ο χρόνος για την κυκλοφορία του παιχνιδιού φέτος. Είναι ένα μεγάλο project και ακόμα έχουμε πολύ δρόμο να διανύσουμε».

Άλλη μία καθυστέρηση κυκλοφορίας για τίτλο της Ubisoft; Αναμένουμε επίσημη αντίδραση...
Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6
Στο περίμενε θα μείνουμε τελικά.
2015 τελεια πολυ τελεια. εγω λεω να μη το βγαλουν καθολου
για το 13 είχαν το τελευταίο AC.για το 14 περιμένουμε το watch dogs δεν μου ακούγεται παράλογο να θέλουν να το καθυστερήσουν για να βγάλουν έναν δυνατό τίτλο το 15...
Ας είναι όσο ωραίο φαίνεται κι ας βγει το 2015. Θα δω το Batman VS Superman και θα συνεχίσω τη νύχτα με αυτό :D