Φήμη για PS4.5 με αναβαθμισμένη GPU και 4Κ output

Παναγιώτης Χιονίδης Παναγιώτης Χιονίδης Enternity.gr News Editor 
18/03/2016 | 22:30
Φήμες αναφέρουν ότι η Sony ετοιμάζει ένα νέο μοντέλο PS4, που έρχεται με αναβαθμισμένη GPU και υποστήριξη ανάλυσης 4K. Πιο συγκεκριμένα, η ιστοσελίδα Kotaku αναφέρει ότι developers που ήρθαν σε επαφή με τη Sony στο πλαίσιο του GDC 2016 «επιβεβαιώνουν» πως η αναβαθμισμένη έκδοση του PS4, που ονομάζεται “PlayStation 4.5″, θα έχει περισσότερη επεξεργαστική ισχύ για υποστήριξη 4K προκειμένου να ενισχυθεί περισσότερο η εμπειρία gaming του PlayStation VR -και όλα αυτά χάρη στην αναβαθμισμένη GPU.



Πάντως, εκπρόσωπος της Sony ήρθε σε επικοινωνία με το Kotaku και είπε ότι η εταιρεία δεν σχολιάζει φήμες ή εικασίες. Να σημειωθεί ότι προς το παρόν, η μέγιστη ανάλυση που υποστηρίζει το PS4 για gaming είναι 1920×1080 pixels, ωστόσο υποστηρίζει ανάλυση 4Κ για εικόνες και videos, όπως διευκρινίζει σχετικό δημοσίευμα του Gematsu.
PS4
Ακολούθησε το PS4 και λάβε ενημερώσεις μόλις δημοσιεύεται οτιδήποτε σχετικό με αυτό!
Ημερομηνία για το PC demo του Resident Evil 7: Biohazard
Σχόλια (31)

Εμφάνιση των 1 έως 31 σχολίων | Εμφάνιση όλων των σχολίων | Μετάβαση στο τελευταίο σχόλιο

  • bobo1704
    bobo1704 18/03/2016

    Μπα μάλλον κουτσομπολιά είναι... Αν κυκλοφορήσει πιο δυνατή συσκευή, εκτός του οτι θα δημιουργηθεί θέμα συμβατότητας παιχνιδιών με το τρέχον μοντέλο, σίγουρα θα απογοητευτεί πολύς κόσμος που μόλις έσκασε ~400 €... έχει ήδη παλιά κονσόλα...

    0
  • Paparazzi
    Paparazzi 18/03/2016

    Ego pandos ksero edw Kai xronia kapia stigmi tha kanoun anavathmisi update pou tha ipostirizei video 4K Kai oxi paixnidiaa 4K

    1
  • Spyros13
    Spyros13 18/03/2016

    Δεν πρόκειται να γίνει!Μην πιστεύεται τέτοιες φήμες..

    0
  • 55Jimbo
    55Jimbo 18/03/2016

    Καλήσπέρα σε όλους!

    Καινουριος εδω, αλλά μεγάλος fan της δουλειάς σας παιδιά, συνεχίστε έτσι!

    Στο θέμα μας:Έχω παρατηρήσει ότι στο just cause 3, το framerate πέφτει πάρα πάρα πολύ, με αποτέλεσμα η εικόνα σε πολλές περιπτώσεις να κολάει εντελώς! Νιώθω λες και παίζω duke nukem (το πρώτο) σε pc του 1989!

    Υποθέτω πως το PlayStation 4.5 (???) ΑΝ είναι να έρθει, θα είναι για να "λύσει" τέτοιου είδους προβλήματα (βέβαια τέτοιου είδους πρόβλημα δεν έχω ξαναδεί στο PS4, για να είμαι ειλικρινής)

    Όπως και να έχει, ακούγονται συχνά πυκνά τέτοιου είδους φήμες εδώ κλαι κανα 6μηνο (για καινούρια κονσόλα δηλαδή) αλλά άντε και βγαίνει.... δε θα είναι ΜΕΓΑΛΗ κοροιδία πρός τα άτομα που αγόρασαν το PS4;;;Στην ουσία ακυρώνει εντελώς την αγορά! Και συμφωνώ με τον φίλο πιο πάνω που αναφέρθηκε σε ενδεχόμενα προβλήματα συμβατότητας! Άσε που μπορεί να βγάλουν και games που θα παίζουν ΜΟΝΟ στο 4.5 πχ...

    1
  • PORTAL
    PORTAL 18/03/2016

    Κατι δεν κολλαει εδω. Η Sony, που αυτη τη στιγμη παιζει χωρις ανταγωνισμο, να ρισκαρει τοσο πολυ; Δεν πιστευω.

    0
  • yaponvezos
    yaponvezos 18/03/2016

    @bobo1704
    @55jimbo

    Τώρα πλέον μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο χωρίς να υπάρχει θέμα συμβατότητας.

    Το αν έχει νόημα να γίνει και πώς είναι άλλη ιστορία βέβαια.

    Με την κατάλληλη τιμή μία έκδοση που απλά τρέχει τα ίδια παιχνίδια καλύτερα, δεν είναι αυτοκτονία. Αλλά...μόνο με την κατάλληλη τιμή και το σωστό timing.

    0
  • GamingFun
    GamingFun 19/03/2016

    Μέχρι να επιβεβαιωθούν όλα αυτά τα νέα από τη SONY, παραμένουν μόνο ως φήμες. Αν και όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά...

    0
  • Tanno
    Tanno 19/03/2016

    Αυτό θα πρέπει να χαρακτηριστεί ως φήμη, διότι το PS4 είναι μόλις 2 χρόνια φρέσκο, και θα θέλουν να περιμένουν για να το περάσουν στο PS5, επειδή δεν είναι έτοιμοι για να πωλήσουν κάτι που στα σημερινά δεδομένα είναι ακριβά για το κοινό και μιλάω για το 4Κ.

    0
  • periklis
    periklis 19/03/2016

    @55Jimbo οταν κατι βγει για να διορθώσει λαθη η αδυναμίες προηγουμενου μοντέλου, υπάρχουν τα updates ωστε να διορθωθει το εκαστοτε προβλημα σε ΟΛΟΥΣ τους χρηστες! Αν βγει νεα κονσολα τοτε ολοι οσοι αγορασαν ps4 ως τωρα, αυτοι οι εκατομμύρια αγοραστές ΔΕ ΘΑ ΔΟΥΝ ΠΡΟΚΟΠΗ!!! αρα το προβλημα θα παραμείνει ΑΛΥΤΟ!!!

    μαγκες....ΔΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΝΕΑ ΕΚΔΟΣΗ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΛΥ.
    Καποια εκδοση πχ cuh-1300 ξερω γω ισως βγει.....αλλα με μεγαλυτερη επεξεργαστική ισχυ?????
    ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ!!!

    Αλλιως....αν γινει κατι τετοιο.......ΔΕ ΞΑΝΑ ΑΓΟΡΑΖΩ PLAYSTATION ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΕΚΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ!!!
    Δεν δωσαμε του κοσμου τα λεφτά για να μας γειώσουν ετσι και να περιμένουν απο εμας να αγοράσουμε και το νεο μοντέλο.......

    3
  • mazos
    mazos 19/03/2016

    Λαλακες ειναι τοσα εκατομμυρια ανθρωποι που το εχουν τωρα?

    0
  • minas68
    minas68 19/03/2016

    η sony πάντα πρωτοπόρος και καινοτόμα

    2
  • 55Jimbo
    55Jimbo 19/03/2016

    @periklis

    Αυτό λέω και γω φίλε μου. Το ps4.5 αναφέρεται ως νέα κονσόλα ΟΧΙ σαν κάποιο επερχόμενο patch ή update. Αν η SONY κάνει κάτι τέτοιο τότε πιστεύω ότι θα πρέπει να εκπονήσει κάποιου είδους upgrade program για εμας που είμαστε ήδη κάτοχοι του 4. Πχ όποιος έχει το ps4 να το πάει πίσω και με 50 ή 100 ευρώ να πάρει το 4.5 (ενδεικτικά αναφέρω κάποιες τιμες όχι ότι πιστεύω ότι αυτές θα είναι οι τελικές)

    0
  • john-data
    john-data 19/03/2016

    Μίλησα εδώ με τα παλικάρια και αποφασίσαμε να το ονομάσουμε Playstation 4K.
    Θα το ανακοινώσουμε στην e3.

    0
  • Roronoa
    Roronoa 19/03/2016

    Απο την στιγμη που η microsoft εχει μιλήσει ανοιχτα για μια αναβαθμισμενη κονσολα θεωρω σιγουρο πως θα δουμε τετοιες εκδοσεις και απο τους δυο.
    Τελος του χρονου (νοεμβριο κυκλοφορησε?) θα κλεισει 3 χρονια στην αγορα, μια νεα αναβαθμισμενη κονσολα ανα 3 χρονια με υποστήριξη τουλαχιστον για 2 "γενιες" για καθε μοντελο ειναι ενα καλο σχεδιο, καθε μοντελο θα εχει 6 χρονια διαρκεια ζωης minimum, οσο και τωρα περιπου.

    Το μεγαλο κακο που βλεπω ειναι πως οι developers θα εχουν παραπανω συστηματα για optimisation και πως σιγουρα καποιοι θα θελουν να εκδοσουν παιχνιδια μονο για τα νεα μοντελα (αλλα σκεφτομαι κυριως παιχνιδια που δεν θα μπορουσαν ετσι και αλλιως να τρεξουν σωστα στο "παλιο", π.χ σαν καποια games στο n3ds). Αλλα σε καθε περιπτωση αυτοι που εχουν το παλιο μοντελο ισως να μην παρουν τις βελτιστες εκδοσεις μιας και σε ενα καλυτερο μοντελο θα ειναι πιο ευκολο να εχεις το σταθερο framerate, αλλα οταν υπαρχουν 40m ps4 στην αγορα δεν γινεται να μην τα προσεξουν.

    Η ξενερα θα υπαρχει σε καποιους αλλα στην τελικη ειναι απλα η ψευδαίσθηση πως δεν εχεις την "καλυτερη κονσολα", δεν θα αλλαξουν οι επιδοσεις της παλιας και θα πουληθουν και περισσοτερες κονσολες. Ετσι και αλλιως ενα αναβαθμισμενο playstation θα ειναι ακριβοτερο. Ειναι ενα φαινομενο που βλεπουμε και στο pc gaming οπου πολλοι θελουν να εχουν την πιο προσφατη καρτα γραφικων και δεν καταδεχονται να μην παιζουν maxed setting.
    Το κακο ειναι πως δεν θα γινεται να αναβαθμιστει ενα ps4 οπως γινετε σε ενα PC και αυτο ειναι μεγαλο μείον.
    Αν προσεξουν καποια πραγματα οπως η αναγκαστικη υποστιριξη των παλιων μοντέλων τοτε θα ειναι πολυ ενδιαφερων και θα βοηθησει πολυ.

    0
  • diver_gr
    diver_gr 19/03/2016

    @bobo1704

    Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα ασυμβατότητας.


    Παιδιά είτε μας αρέσει είτε όχι η τεχνολογία προχωράει με πολύ γοργούς ρυθμούς. Οι νέες κονσόλες PS/Xbox είναι πλέον ίδια τεχνολογία με τα PC. Επειδή λοιπόν η τεχνολογία προχωράει έχουμε το πρόβλημα πως το χάσμα ακόμα και με τις φθηνές κάρτες γραφικών 2 χρονιά μετά είναι μεγάλο με αποτέλεσμα να βλέπουμε εκπτώσεις σε αρκετά παιχνίδια τόσο σε ανάλυση όσο και το κλασικό θέμα με τα 30 Fps που τις περισσότερες φορές δεν είναι καν 30.

    Με τη ίδια λογική του ξενερώματος και εγώ δεν θα αγοράσω νέα κονσόλα ξανά κλπ η τεχνολογία θα έπρεπε να παραμένει στάσιμη σε όλους τους τομείς. Δλδ να μην βγαίνουν νέες κάρτες γραφικών κάθε χρόνο γιατί θα ξενερώνουμε, να μην βγαίνουν νέα κινητά γιατί θα ξενερώνουμε κλπ.

    Κατά τη γνώμη μου αν κρίνουμε και τις πρόσφατες δηλώσεις του Phil Spencer για ανάγκη νέου Hardware ποιο συχνά και για νέες αναβαθμισμένες εκδόσεις πιστεύω προσωπικά πως είναι θέμα χρόνου οι κονσόλες να ακολουθήσουν αντίστοιχη πορεία με αναβαθμισμένες εκδόσεις.

    Και σε τελική που είναι το κακό σε αυτό? και για ποιο λόγο ρε παιδιά τόσο αντίδραση? Όπως με τα PC, κάρτες γραφικών και CPU έτσι και με τις κονσόλες ανάλογα με τη τσέπη του ο καθένας θα κάνει την ανάλογη αγορά.

    Όσο αφορά τώρα τους τωρινούς κατόχους δεν νομίζω να υπάρχει θέμα και φυσικά οι εταιρείες τους υπολογίζουν. Αν συμβεί λοιπόν η αναβάθμιση στο Hardware η διαφορά θα είναι κατά κύριο λόγο στις αναλύσεις και Frame rate. Ίδιο παιχνίδια ίδια γραφικά διαφορετικές αναλύσεις και frames. Λόγω αρχιτεκτονικής είναι το ποιο εύκολο πράγμα που μπορεί να γίνει και δεν τους κοστίζει και τίποτα.

    Πέρασε πλέον η εποχή που η Sony έριξε εκατομμύρια για το Cell και ήθελε μερικά χρόνια για να κάνει απόσβεση..... πλέον έχει έτοιμο hardware από 3ους κατασκευαστές με πολύ μικρότερο κόστος και χωρίς την ανάγκη παραμονής στην αγορά Χ χρόνια για να κάνει απόσβεση του κόστους κατασκευής και έρευνας του.

    Είναι λοιπόν θέμα χρόνου μιας και η γραμμή μεταξύ κονσόλας PC έχει αρχίσει να φθίνη και αργά η γρήγορα δεν θα υπάρχει διαφορά μεταξύ τους.

    0
  • Volga
    Volga 19/03/2016

    Παιδιά αν είναι να βγεί κάτι τέτοιο δεν θα έχει επίπτωση στα παιχνίδια. Απλά στη νέα κονσόλα θα είναι λίγο βελτιωμένα,σε ανάλυση ή σε antialiasing και γενικά φιοριτούρες που δεν θα επηρεάζουν την ίδια την ουσία του τίτλου.

    0
  • periklis
    periklis 19/03/2016

    ναι ρε μαγκες....οχι ομως ετσι...
    εγω δε ξερω καρτα γραφικων να βγαινει καινουρια και να εχει 400 ευρω!!!
    αλλο το να προχωραει η τεχνολογία και αλλο να βγαινει τοσο συντομα μια νεα κονσολα !!!

    Με τη λογική αυτη , οταν βγει το PS 4.5 να μη το αγοράσει κανεις γιατι μπορει να βγει το 4.6 ....σωστα???
    γιατι οχι...?

    2
  • master
    master 19/03/2016

    ωραια να βγει και αυτο αλλα τι εχει να ζηλεψει στο πσ4 ωραια γραφικα εχει ακομη και πσ5 να βγει παλι μια χαρα θα ειναι το πσ4

    0
  • diver_gr
    diver_gr 19/03/2016

    Περικλή κάνε σε παρακαλω μια μικρή έρευνα αγοράς πρώτου γράψεις για κάρτες.

    970, 980, 390 κλπ κυκλοφορούν με τιμές 400-700 ευρώ και λίγους μήνες μετά βγαινουν τα ti και Χ μοντελλα αντίστοιχα, χωρια το γεγονός πως αυτές οι κάρτες αλαζουν κάθε χρόνο.

    Πως είναι δυνατών εσύ να μην ξέρεις και να μην εχεις ακουσει τιποτα δεν το καταλαβαίνω.

    0
  • jack124
    jack124 20/03/2016

    Εγώ πιστεύω θα είναι PS4 slim που μπορεί να έχει λίγο καλύτερες επιδόσεις στα frame rate αλλά δεν νομίζω να έχει πολύ μεγάλες διαφορές με το κανονικό PS4

    0
  • periklis
    periklis 20/03/2016

    @diver_gr

    μα για αυτο υποτίθεται ομως οτι βγαινουν οι κονσόλες...για να διευκολύνουν καπως τη κατασταση αυτη!
    Αν ειναι ετσι τοτε ποιος ο λόγος να αγοράζουν ο κοσμος κονσόλες και να μην αγοράζουν ολοι pc's.....
    αυτο εννοώ....ισως το ειπα λαθος....οκ...σορρυ....

    Εμένα πχ μου αρεσε παντα στις κονσόλες οτι ειχαν ενα γερό συστημα ικανοποιητικό για μια 5ετία-6ετία και συν το μικρό χώρο που πιάνουν τις χρησιμοποιούσα για gaming.......εχοντας παντα την σκέψη οτι σε οτι αφορά κονσόλα εχω το καλύτερο δυνατο μηχάνημα....μεχρι το επομενο.....
    αν το "επόμενο" ειναι να βγαίνει ανα 2 χρόνια τοτε καλυτερα να το γυρίσω σε Pc's και καρτες γραφικών και να τελειώνει!

    0
  • periklis
    periklis 20/03/2016

    παντα εβγαιναν νεες εκδόσεις με διαφορετικό σχεδιο-μεγεθος-χρωμα....αλλα ποτέ πιο δυνατές απο τις προηγούμενες!
    Αυτα τα κουλά τα εκανε η Microsoft και για αυτο εχει φάει AKYΡΟ......

    πχ εβγαζε τις πρωτες κονσόλες διχως HDMI και αργοτερα οταν βγηκε HDMI οι πρωτοι που αγορασαν xbox360 (αααν δε τους ειχε καεί) βαράγαν το κεφάλι τους!!!

    κατι τετοια ρε μαγκες...δεν ειναι σοβαρά......

    Θα μπορουσαν να εξελίξουν το Ps4 το ιδιο αν θελουν δινοντας με καποιο τροπο την ευκαιρια και σε εμας που το εχουμε να το αναβαθμίσουμε....οπως πχ μπορεις να βαλεις μεγαλύτερο δισκο.....
    Ενας που αγόρασε το 500άρι δε κλαιει επειδη βγηκε το 1tb διότι αν θέλει μπορει να το αλλάξει!
    Αλλα το να γινει η κονσόλα πιο καλη επεξεργαστικά η να εχει 4k υποστήριξη....αυτο πως αλλάζει ρε SONY!!!????

    0
  • Maxus
    Maxus 21/03/2016

    Αν γινει κατι τετοιο θα ειναι οπως τα πρωτα games που βγηκαν και σε ps3 και σε ps4....

    0
  • BruceGr
    BruceGr 21/03/2016

    Η κίνηση αυτή θα είχε νόημα άν γινόταν με την μορφή add on hardware, όπως γινόταν πχ. με το Sega Mega Drive 32x, όπου θα αναβάθμιζε το ήδη υπάρχον σύστημα αντί για καινούργια κονσόλα ή όπως θα γίνετε με το VR Processing Box του PlayStation VR.
    Έτσι δεν θα υπήρχε η δικαιολογημένη γκρίνια για τους ήδη κατόχους της PS4 κονσόλας ότι τους πουλάει η SONY και τους αφήνει με παρωχημένο σύστημα.
    Το "add on" αυτό θα σου προσφέρει πχ. 4K αναλύσεις, 60 fps ή και τα δύο! (χλωμό), στα ήδη υπάρχον παιχνίδια μετα απο τα κατάλληλα updates, patches.
    Άν θα έβγαζαν αποκλειστικούς τίτλους για την αναβαθμισμένη έκδοση, δεν θα έπρεπε αυτοί να ξεπερνάνε το 20% των συνολικών AAA τίτλων του PS4 γιατί πάλι θα προκαλούσε την δυσαρέσκεια όσων δεν θέλουν να προχωρήσουν τόσο σύντομα σε αναβάθμιση και συνάμα επιπλέων έξοδα.
    Για να πετύχει το όλο εγχείρημα θα πρέπει να υπάρξει και το ανάλογο support για τα απαραίτητα patches απο την πλειονότητα των developers των παιχνιδιών.

    0
  • Srath
    Srath 21/03/2016

    Για να κάνει mass-upgrade ακόμα και με κόστος πιστεύω είναι ένα πολύ δύσκολο εγχείρημα.

    Η CPU και η GPU μοιράζονται το ίδιο κύκλωμα στο PS4 σωστά και δε βρίσκονται επάνω στη μητρική με κάποιο socket. (Μπορεί και να κάνω λάθος - διορθώστε με).

    Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να ξεκολληθεί με κάποιο rework station... μέγαλο κόστος καθώς επίσης και ρίσκο γιατί επιβαρύνεις κατά πολύ τη μητρική σε θέματα θερμοκρασιών.

    Αν κάποια στιγμή μπουν σε λογική αναβαθμίσεων hardware οι κονσόλες, φαντάζομαι ότι θα πωλούνται με αποσπώμενα μέρη ... όπως είναι τώρα τα PC μας. Κάρτα γραφικών και επεξεργαστής ανεξάρτητα σε κάποιο slot ή socket.

    0
  • zerocool7545
    zerocool7545 21/03/2016

    Υποτίθεται ότι οι κονσολάδες έχουν το προνόμιο να αγοράζουν 1 φορά το hardware και να μην χαλάνε ένα κάρο λεφτά σε αναβαθμίσεις.Ελπίζω η είδηση αυτή να είναι απλά φήμη ή βοιδοσκόπηση από την πλευρά της Sony για να δει πως θα αντιδράσει ο κόσμος.
    Αν υπάρξει PS4,5 τότε ανοίγει ο ασκός του Αιόλου για PS5,1 PS5,2 PS5,3 ......

    1
  • periklis
    periklis 21/03/2016

    ΠΟΙΟ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΥΠΑΡΞΗΣ ΚΟΝΣΟΛΩΝ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ???
    ΚΑΝΕΝΑ!!!

    4
  • Volga
    Volga 21/03/2016

    @periklis εσύ αγοράζεις κονσόλα γιατί δεν παίρνει αναβάθμιση ή γιατί εκεί θα βρεις τα παιχνίδια που σου αρέσουν;

    0
  • diver_gr
    diver_gr 22/03/2016

    Ποιο το νόημα σταθερού αφού υπάρχουν τα κινητά? πιο το νόημα router αφού μπορούμε να έχουμε 3g & 4G στο κινητό, ποιο το νόημα σταθερού αφούμε υπάρχουν Laptop, καταλαβαίνεις φίλε Περικλή πως τέτοιος ερωτήσεις απλά δεν βγάζουν νόημα?

    Παιδιά καλώ η κακώς η τεχνολογία προχωράει με τέτοιους ρυθμούς που πλέον μια κονσόλα δεν μπορεί να κάνει κύκλο 8-10 ετών. Αν αυτή τη στιγμή το hardware των κονσολών είναι είδη παρωχημένο σε 2-3 χρόνια τι θα λέμε για το τεράστιο χάσμα που θα υπάρχει μεταξύ κονσόλας και PC?

    Δεν νομίζω ότι κάποιος αγοράζει κονσόλα για κάποια λογική η νόημα? Αγοράζεις κάτι γιατί θέλεις να παίξεις κάποια παιχνίδια, ο καθένας αγοράζει με το προσωπικό του γούστου η το hype γύρω από ένα προιόν.

    Δεν υπάρχει ούτε λογική ούτε νόημα, η αγορά αλλάζει και αλλάζει με γοργούς ρυθμούς, Smarphones & Tablets έχουν πάρει τεράστιο μερίδιο του τζίρου σκοτώνοντας το κλασικό Handheld gaming και αλλάζουν όλη τη αγορά.

    Από ότι φαίνεται μέχρι στιγμής το πράγμα πάει προς τις υπηρεσίες και όχι πλέων την έννοια κονσόλας - PC.

    0
  • femto
    femto 25/03/2016

    @diver_gr Συμφωνω εν μερει, αλλα αν ηξερες οτι η καινουργια κονσολα που πηρες θα σου κρατησει τεχνολογικα-υποστηρικτικα 3-4 χρονια, τοτε δεν νομιζω να την επαιρνες με την ιδια ευκολια. Μιλαμε λες και η οικονομια της χωρας καλυτερευει και δεν ειναι τιποτα τα 400-500 ευρω για να παρεις μια κονσολα. Αγοραζεις μια κονσολα για να μην αναγκαζεσαι να κανεις αναβαθμισεις σε καρτες γραφικων κτλ. Ειναι μια μικρη επενδυση λοιπον, αρα προφανως και εχει λογικη η αγορα μιας κονσολας. Αν εσυ βγαζεις 2000ευρα τον μηνα, τοτε ενταξει, δεν εχεις θεμα. Ομως επειδη την κονσολα μπορει να την αγορασει και ο πιο ασχετος απο gaming, δεν προκειται ο ιδιος ασχετος να δινει καθε 4 χρονια 400-500 ευρω για κονσολα.

    0
  • Vopold
    Vopold 19/04/2016

    daym!!

    0
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει να έχετε κάνει εγγραφή και να έχετε κάνει login

Copyright © 2011-2016. All rights reserved.

powered by 9

Γίνε μέλος στο Enternity.gr

Είστε ήδη μέλος στο Enternity.gr? Login

close

Επιλέξτε σωστά. Το username δεν μπορεί να αλλάξει.

Γυναίκα Άντρας
captcha code reload code

Δέχομαι να λαμβάνω το Newsletter του Enternity.gr

Έχω διαβάσει και συμφωνώ με τους Όρους Χρήσης του Enternity.gr

Σύνδεση στο Enternity.gr close login

Αυτόματη είσοδος

*Πατήστε εδώ εάν ξεχάσατε τον κωδικό σας

Υπενθύμιση κωδικού Enternity.gr close remind password
captcha code reload code
*