
Η άποψή σας;
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Μεγάλες προσδοκίες έχει η ΕΑ από την αγορά DLC περιεχομένου, όπως δήλωσε εκπρόσωπός της σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Bloomberg.
Εμετος...
αρμεξτε την αγελαδα
Eiδικα τωτα που θα ερθει και το ΕΑ ACCΕS πιος στη χαρη της.
Mysterious πολλοι εμετοι πεφτουν τελευταια. :P Εγω λεω απλα ΕΠΟΣ. :P
αφου στα δινουνε...
Αμ δε..που θα τα παρει! Μαλλον θα τα παρει με ολα αυτα που κανει αλλα λεμε τωρα!