
Υπενθυμίζεται πως ο τίτλος κυκλοφόρησε αρχικά ως mod του ArmA 2 πριν από δύο χρόνια, ενώ πριν μερικούς μήνες έκανε το ντεμπούτο του ως standalone έκδοση στο Steam. Αξίζει να σημειωθεί επίσης, ότι η ομάδα ανάπτυξης έχει σχεδόν διπλασιαστεί από τότε. Κλείνοντας, η εν λόγω παραγωγή είναι διαθέσιμη στην πλατφόρμα της Valve έναντι €23.99.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077




παντως ρε παιδια το παιχνιδι αυτο νοημα δεν εχει τελικα. ωραια φαση αλλα δεν εχει νοημα
Εξαρτάται τί εννοείς ως "νόημα".
Αν κάποιος διασκεδάζει με hardcore μηχανισμούς, με το να κινείται οργανωμένα με παρέα και να κάνει ό,τι θέλει σε ένα ελεύθερο sandbox περιβάλλον, τότε αυτό είναι το νόημα.
Όταν δεν υπάρχει σενάριο ή objective δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει σκοπός σε ένα παιχνίδι. Είναι ένα ρεύμα παιχνιδιών που ξεκίνησαν κυρίως μετά το Minecraft και που αφήνουν τους παίκτες να ορίσουν μόνοι τους τα “objectives” τους, ακόμα και αν μιλάμε σε επίπεδο καθαρού role playing. Γι αυτό πέτυχε το DayZ: Ήταν κάτι μοναδικό σε αυτόν τον τομέα.
Εγω αγορασα το παιχνιδι ... Αλλα η εταιρεια ειναι τελειως απραδεκτη ... Προχωραει με ρυθμους τραυματισμενης χελωνας που δεν εχει ποδια και χερια
sthn arxh me enthousiase. afierwsa poly xrono. kai epi arma kai sth beta. to barethika poly pio grhgora apo oso pisteua oti tha to bariomoun. pleon mou fainetai ligo askopo. de kserw...
Δεν το αντιμετώπισε όπως θα έπρεπε η bohemia, τα είπαμε και στο Review. Το παιχνίδι –από πλευράς περιεχομένου- είναι ακόμα σε τραγική κατάσταση. Χρειαζόταν από την αρχή ένα μεγάλο team, για να προχωρήσει γρήγορα η ανάπτυξη και όχι να πάει για αρχές του 2015. Ουσιαστικά η bohemia έχασε μια μεγάλη ευκαιρία. Οι ελπίδες τώρα βρίσκονται στο H1Z1, το οποίο έχει τουλάχιστον μια σοβαρή εταιρεία από πίσω.