
1001 Spikes - Nicalis
Calibre 10 Racing Series – Bongfish GmbH
CastleStorm – Zen Studios
Chariot – Frima
Chuck’s Challenge 3D – Niffler
Contrast – Compulsion Games
Divekick Addition Edition – Iron Galaxy Studios
Forced - BetaDwarf ApS
FRU – Through Games
Guacamelee Super Turbo Championship Edition – DrinkBox Studios
Gunscape – Blowfish Studios
Habitat - 4gency
Hyper Light Drifter – Heart Machine
It Draws a Red Box – Other Ocean
Nutjitsu - NinjaBee
Pinball Arcade – FarSight Studios
Q.U.B.E. Director’s Cut – Toxic Games
Riptide GP2 - Vector Unit
Roundabout – No Goblin
Sixty Second Shooter Prime – Happion Laboratories
Spectra: 8bit Racing – Gateway Interactive
Strike Suit Zero – Born Ready Games
Super Time Force – Capybara
The Last Tinker – Mimimi Productions
Wulverblade – Darkwind Media
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Φαινεται να μπαινει το νερο στο αυλακι μετα το χλιαρο ξεκινημα...
Επιτέλους!Εύχομαι να συνεχίσει η υποστήριξη!
Στο θέμα Indies I Sony και το ps4 είναι έτη φωτός μπροστά για άλλη μια φορά η Ms έρχετε 2η πάντως μπράβο που ξύπνησε έστω και αργά Γιατί από τις τόσες σφαλιάρες που έχει φάει η Ms κάτι έπρεπε να κανει να χαρούν και κάτι τα φανμπογια της :P
Ετσι σιγα σιγα να ερθουνε και αλλα!θα φτιαξουνε τα πραγματα και αλλο!
περιμενω να ερθει το πς4 με το ινφαμους το εχω κανει πρεορντερ.δεν μπορω να καταλαβω γιατι μαλωνετε,οποιος γουσταρει πς4 παιρνει πς4 οποιος γουσταρει χβοχ παιρνει χβοχ.γινετε ενα θεμα για χβοχ και στα πρωτα σχολια η σονυ ειναι μπροστα στα indies...και δηλ εγω αγοραζω πς4 για τα indies?η χβοχ για τα
indies?
@BigDaddy χαχαχαχαχα... που τα διαβαζεις αυτα; Εχεις παιξει πολλα indie games στο PS4? Διαβαζω τίτλους...
Μηπως ξεχασες τι εγινε στην προηγουμενη γενια; Ποιος το ξεκινησε το ολο πανηγυρακι;
Πραγματικα εχω βαρεθει να διαβαζω ανακριβιες απο φανμπογια της Sony!
για μενα δεν ειναι παντως βαρετο παρα απολαυστικο να διαβαζω την λυσα και την ασυμετρη υποστιριξη απο τα φανμπογια της microsoft την στιγμη που δεν παιζουν και δεν προκειιται να αγορασουν οι ιδιοι ουτε παιχνιδια ουτε κονσολα .Αλλα δεν πειραζει αλλοι βαριουνται (γιατι δεν εχουν να παιξουν) και αλλοι απλως απολαμβανουν. Εχεις δικιο μαζι σου.
Διαβασε το προηγουμενο μηνα Outlast day1 ΔΩΡΕΑΝ στο Plus.Ποσο στο χουαν? ακουω?
Παντως δεν μπορεις να πεις και τα φανμπογια της Ms δεν πανε πισω.
Μεγαλυτερο φανμποι απο σενα BigDaddy δεν εχω ξαναδει.
Σε καθε αρθρο για την MS σχολιαζεις πρικοχολα γιατί ομως;
Han solo παίρνω παράδειγμα από τα φανμπογια της Microsoft και τα αμερόληπτα σχόλια Τους τότε ναι δε φταίω εγώ που είναι πικροχολη η εταιρία σου η πολιτική της και τα αποτελέσματα της ούτε τα λερωμένα σάιτ στο εξωτερικό να μη πουν πράγματα που δεν συνεφεραν αλλά είπαμε όταν πονάει η αλήθεια η εύκολη λύση είναι η λέξη φανμπου Σου επιστρέφω λοιπόν πίσω την πικρόχολα αλήθεια και το χαρακτηρισμό σου έτσι κανετε συνήθως τα φανμπογια της Ms και περαστικα