Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

AC4 Black Flag: 10 εκ. αντίτυπα στα καταστήματα

Όπως αποκάλυψε ο CEO της Ubisoft Yves Guillemot, από την ημέρα κυκλοφορίας του Assassin's Creed 4: Black Flag και μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου, έχουν διατεθεί στα ράφια των καταστημάτων όλου του πλανήτη περίπου 10 εκατομμύρια αντίτυπα. Τα παραπάνω στοιχεία ανακοινώθηκαν κατά τη διάρκεια συνδιάσκεψης με τους επενδυτές της εταιρείας, με τον επικεφαλής της Ubisoft να σημειώνει πως μέχρι τα τέλη Μαρτίου αναμένεται ο αριθμός διάθεσης να φθάσει περίπου στα 11 εκατομμύρια (αντίτυπα).



Ο αριθμός αυτός σύμφωνα με τον Guillemot είναι αξιοσημείωτος, αφού τις πρώτες έξι εβδομάδες το AC4 κατάφερε να ξεπεράσει τον προκάτοχό του, ωστόσο το Assassin's Creed 3 είχε ήδη καταφέρει να πουλήσει 12 εκατομμύρια αντίτυπα κατά τους πρώτους 6 μήνες κυκλοφορίας του. Για να δούμε λοιπόν αν το Assassin's Creed 4 θα καταφέρει να ξεπεράσει τα 11 εκατομμύρια.

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
8 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Assassin’s Creed IV: Black Flag
    • 18+ pegi 18+
      • 8.6 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (103)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://assassinscreed.ubi.com/ FOLLOWERS 1 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 9

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • greenkiller.13
    • Πολυ καλο παιχνιδι το Black flag,αλλα ισως ο πολυς κοσμος να μην το αγορασε μονο και μονο επειδη δεν ειναι πια Assassins Creed και εχει παρει αλλο δρομο που σε πολλους(μεταξυ αυτων και εμενα)δεν πολυαρεσει

    • Scott_Pilgrim
    • 1)Έχει κουράσει
      2)Επειδή το ΙΙΙ ήταν μάπα δεν υπήρχε πολύ εμπιστοσύνη.

      Παρόλα αυτά παραμένει πολύ ψηλά σε πωλήσεις αλλά και ως franchise. Για εμένα το Black Flag είναι το καλύτερο της σειράς αλλά χρειάζεται διάλλειμα η σειρά.

    • ninty
    • το 3 γιατι ηταν μαπα ρε παιδια?το 4 για μενα πολυ μετριο ευχομαι το επομενο να ναι ξανα στην στερια...

    • padelices
    • Έτσι ακριβώς φίλε και γω για αυτό το λόγω σταμάτησα στο brotherhood. Μια αηδία και μισή έχει καταντήσει

*