«Τα $500 εκατομμύρια έχουν να κάνουν όχι μόνο με την ανάπτυξη του παιχνιδιού αλλά και με την παραγωγή, το μάρκετινγκ και πολλά άλλα. Μοιάζει με μεγάλο ποσό αλλά στην ουσία δεν είναι. Νομίζω ότι δείχνει την εμπιστοσύνη που έχουμε στο Destiny». Πολλοί ίσως θυμούνται ότι την αποκάλυψη για το τεράστιο budget είχε κάνει τον Μάιο ο CEO της Activision Bobby Kotick, ενώ τον Ιούνιο ο Pete Parsons της Bungie είχε δηλώσει ότι τα $500 εκατομμύρια δεν αφορούν μονάχα την ανάπτυξη, αλλά στην επένδυση που αφορά το μέλλον του παιχνιδιού. Να υπενθυμίσουμε, τέλος, ότι το Destiny είναι διαθέσιμο από τις 9 Σεπτεμβρίου σε εκδόσεις για PS3, PS4, Xbox 360 και Xbox One.
«Τα $500 εκατομμύρια έχουν να κάνουν όχι μόνο με την ανάπτυξη του παιχνιδιού αλλά και με την παραγωγή, το μάρκετινγκ και πολλά άλλα. Μοιάζει με μεγάλο ποσό αλλά στην ουσία δεν είναι. Νομίζω ότι δείχνει την εμπιστοσύνη που έχουμε στο Destiny». Πολλοί ίσως θυμούνται ότι την αποκάλυψη για το τεράστιο budget είχε κάνει τον Μάιο ο CEO της Activision Bobby Kotick, ενώ τον Ιούνιο ο Pete Parsons της Bungie είχε δηλώσει ότι τα $500 εκατομμύρια δεν αφορούν μονάχα την ανάπτυξη, αλλά στην επένδυση που αφορά το μέλλον του παιχνιδιού. Να υπενθυμίσουμε, τέλος, ότι το Destiny είναι διαθέσιμο από τις 9 Σεπτεμβρίου σε εκδόσεις για PS3, PS4, Xbox 360 και Xbox One.
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
8 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Bungie
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Activision
ΔΙΑΝΟΜΗ
AVE
PEGI
16+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
- pegi 16+
Βαθμολόγησε το
-
- 09/09/14
-
PS3 PS4 XBOX 360 XBOX ONE
To Destiny είναι το νέο IP με τις περισσότερες προπαραγγελίες και αυτό σίγουρα είναι κάτι που κάνει την Activision να μη σκέφτεται και πολύ τα $500 εκατομμύρια που έχει επενδύσει ως τώρα σε αυτό.
Τοση διαφημηση και events και hype που εχει πεσει αν δεν πιασει θα ειναι μεγαλειώδεις αποτυχια. Αλλα απο οτι βλεπω τα καταφερανε.
Τα λεφτά θα τα βγάλουν λογικά. Μακάρι η Activision να έδινε το εν πέμπτο του budget αυτού για να γίνουν και τίτλοι όπως τα Spiderman ανάλογης ποιότητας.
Και εγώ πιστεύω ότι θα τα βγάλουν,αν και έχουν ξεφύγει τα ποσά στην ανάπτυξη των παιχνιδιών.
Τα λεφτα αν και μπορει να φαινονται πολλα θα βγουν μεσα σε 6 μηνες αν αθροισουμε τις πωλησεις σε PS3, PS4, XBOX360 και XBOXONE + microtransactions + expansions
το αστειο με αυτο το παιχνιδι ειναι να βλεπεις ΗΑLO fans να το παιζουν στο twitch...μιλαμε τρελο κραξιμο εγω εβλεπα χτες απο παρα πολλους κυριος για το level design και ιδιαιτερα απο εναν συγκεκριμενο NPC...
Εμένα προσωπικά ποτέ δεν με συγκίνησε η προοπτική να παίξω ένα ΜΜΟFPS....Ακόμα και σαν σκέψη με κουράζει....Ευτυχώς γι αυτούς που ξόδεψαν 500.000.000 δολάρια είμαι στην μειοψηφία
Διαφήμιση και word of mouth ήταν αρκετά για να πουλήσει το παιχνίδι. Ούτε μια βαθμολογία, ούτε ένα review δεν χρειάστηκε.... Η βιομηχανία συνεχίζει να παραγκωνίζει τα "εξειδικευμένα μέσα" και κυκλοφορεί τα παιχνίδια στηριζόμενα σε μέσα προώθησης/διαφήμισης που όπως δείχνουν τα πράγματα έχουν θετικά αποτελέσματα. Το είδαμε και στο παρελθόν, όπως πρόσφατα με το WD. Οι core gamers έχουν καταντήσει σαν ζόμπι που τρέχουν να αγοράσουν κάτι που απλά διαφημίστηκε, αναρωτιέμαι τι σημαίνουν όλα αυτά για το μέλλον και τις επιπτώσεις που θα ακολουθήσουν. Αν οι εταιρίες ακολουθήσουν αυτό το πρότυπο στο τέλος τα παιχνίδια θα πουλάνε λόγω trend.
Δυστυχώς φίλε monstermax "μεγαλώσαμε" εμείς οι του "atari , psx , κλπ κλπ....Πιο εύκολα παραμυθιάζεις έναν 15χρονο παρά έναν 30άρι...Τουλάχτιστον (για να μην είμαστε και ακραίοι) βγαίνουν τίτλοι ακόμα που καλύπτουν και τα δικά μας γούστα