Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

E3 2015 gameplay demo για το MGS V: The Phantom Pain

Το Metal Gear Solid V: The Phantom Pain βρέθηκε στην E3 2015 με ολοκαίνουριο gameplay video. Αν έχετε περίπου 40 λεπτά στη διάθεσή σας μπορείτε να το βρείτε παρακάτω. Υπάρχει η απαραίτητη ποικιλία, το πάντα ευπρόσδεκτο νέο υλικό αλλά και διευκρινήσεις σχετικά με τα microtransactions του τίτλου.



 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
16 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Kojima Productions

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Konami

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Zegetron

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • paulgouv
    • όλα τα λεφτά τα τελευταία 6 λεπτά !!! φοβερή υπερένταση με ρουκέτες,τανκ,ελικόπτερο
      και ένα ρομποτικό ''εξολοθρευτή'' να συνθέτουν μια απίστευτη σκηνή !!

      κατά τα άλλα αρκετά βαρετό...ειδικά αυτό με τα άπειρα(πού τα κρύβει?)
      αλεξίπτωτα που δίώχνει στην στρατόσφαιρα τους εχθρούς και το ... jeep (what??)
      με κούρασε πολύ...με χάλασε λίγο και η συνεχής θολούρα,που κρύβει ατέλειες,στην εικόνα
      αν και ευελπιστώ ότι έγινε για την προσομοίωση της ερήμου και μόνο ...

      υ.γ. αυτός ο τυχάρπαστος που παίζει έχει σαν επιλογή buddy , την τουμπανάρα Quiet
      και επιλέγει να μας παρουσιάσει τον σκύλο που μυρίζει εχθρούς???? πόσο πχιο FAIL??:p:p

    • Georgebor
    • Πολυ καλό παιχνιδι αλλα δεν μοιαζει με Mgs....Θα συμφωνήσω με τον @paulgouv τα τελευταία 6λεπτά ειναι τρομερά αλλα ειναι κ βαρετό.. Και αυτο που διαλέγεις Partner δεν καταλαβα ειναι μονο στις side η γενικότερα: Και αυτο με χάλασε τι ειναι δηλαδη ωπ πετα ,μου ενα αλογο και αλλαξε τον με τον σκυλο μετα, να σ πω εχω ορεξη για γκομενακι πετα το τωρα που εχω όρεξη.. Ωραιο game για action rpg..οχι για mgs νομίζω οτι το παρακάνανε...

    • dexter1810
    • paulgouv μαλλον δεν εισαι σχετικος με το παιχνιδι.
      1. Η θολουρα εχει να κανει με την σκονη της ερημου και με τον ηλιο που πολλες φορες του ειναι κοντρα στο οπτικο πεδιο. Γενικα σε προσομοιωνει οπτικα στο παιχνιδι.
      2. Αυτος ο τυχαρπαστος που λες, εχει παρουσιασει αλλα 2 gameplay demo. Στο πρωτο ειχε παρει το d horse και στο προηγουμενο ειχε παρει την quiet (αν θες τουμπαναρα να γουσταρεις δες αυτο https://www.youtube.com/watch?v=RkacZnShxY4) . Τωρα του μειναν τα αλλα 2.
      3. Δες λιγο εδω για το fulton, για να δεις οτι ειναι κατι υπαρκτο. https://www.youtube.com/watch?v=qkNiOjJvlS4

    • paulgouv
    • @dexter1810 οντως δεν είμαι πολύ σχετικός με τη σειρά γενικά αφου το παράτησα στο 3ο(snake eater αν θυμάμαι καλά) .. τωρα για το Phantom , το blur-θολούρα όντως είναι θεμιτό και ρεαλιστικό οταν ο snake κοιτάει με τα κυάλια ή εστιάζει με το όπλο για να δίνεται και το σωστό βάθος στην εικόνα..ομως πρόσεξα να υπάρχει και σε πολλά άλλα σημεία που δν χρειάζεται εφόσον είναι third person(μεχρι και τα ελαστικά του jeep καπου στη μέση).
      επειδή είναι E3 40λεπτο νόμιζα θα ταν η πρώτη παρουσίαση των buddies του Snake για αυτό περίμενα να δείξει την Quiet που θα χε πιο πολύ ενδιαφέρον..τελικά την παρουσίασε περυσι Σεπτέμβρη σε 20 λεπτο και τώρα ασχολήθηκε 40 λεπτά και θα μπορούσε να την χωρέσει εύκολα σε μια αποστολή αν δεν έκανε ολα αυτά τα βαρετά στην αρχή και να promotάρει καλύτερα τον τίτλο...οχι οτι έχει ανάγκη o kojima , αναμφισβήτητα έχει κάνει εξαιρετική δουλειά και έχει ανεβάσει τον πήχη των games πολύ ψηλά!!!
      τόσο ψηλά που τα fulton που λες δν φτανουν :p δεν ειπα οτι δν είναι υπαρκτά..απλά κουραστικά και μη ρεαλιστικό να έχει πάνω του άπειρα και να σηκώνουν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα με την ιδια ευκολία εναν άνθρωπο και ένα αυτοκίνητο...σαν χιουμοριστικό μπορω να το εκλάβω μιας και κάπου είχα δει οτι θα ανεβάζει μέχρι και κατσίκες στην base :D

    • AnimaPura
    • Ειδικά το customization των όπλων αποτελεί ουσιαστικό τμήμα ενός επιτυχούς no detection run. Ειδικά στο MGS4, το βαθύ customization ήταν απαραίτητο για τα πιο δύσκολα runs, όπως τα no kill runs και τα speed runs.

      Θα έχει ενδιαφέρον αν μπορείς να παίξεις το παιχνίδι χωρίς κανέναν buddy. Π.χ. το D-Dog θεωρώ ότι είναι φθηνό κόλπο, μιας και σποτάρει τα πάντα χωρίς ο παίκτης να ιδρώσει καθόλου.

      Τουλάχιστον δίνει πολλές επιλογές. Μπορεί να υπάρχουν πολλά στοιχεία μέσα στο παιχνίδι και αν θέλεις δεν τα χρησιμοποιείς.

    • AnimaPura
    • Τελικά είμαι και τυφλός. Ξεκάθαρα φαίνεται ότι στο loadout screen μπορείς να μην έχεις buddy ούτε όχημα. Εξαιρετικό!

    • mariodm22
    • Στο Single τα σπαει ... Θελω να δω αν θα εχει In game interaction απο αλλους παιχτες ... Αν εχει το παιχνιδι θα παει σε αλλο επιπεδο .

    • stefanos37
    • καλησπερα κ απο εμενα! καταρχην συνχαρητηρια για το ωραιο site!
      περημενω Αυτο το παιχνιδι 3 χρονια τωρα κ οι 2 μηνες φαινονται αιωνες.

    • GamingFun
    • Φαίνεται τέλειο παιχνίδι παρόλο τις απλοποιήσεις που έγιναν συγκριτικά με τους προηγούμενους τίτλους της σειράς. Πάντως κανεις δεν περίμενε τίποτα λιγότερο από τον Kojima.
      Κρίμα που θα μπορέσω να παίξω μόνο τη "φτωχή" έκδοση (στο PS3 και αν τα καταφέρω)...
      Αρε Kojima μου ανάβεις φωτιές. Τουλάχιστον προς το παρόν θα τις σβήσω με βουτιές ;-).

    • dexter1810
    • @paulgouv νομιζω οτι θα ηταν πολυ περιπλοκο αν διαφοροποιουσε το fulton αναλογα με το τι σηκωνει. Παντως εχει κανει μια προοδο σχετικα με το fulton του PW, οτι δλδ οι κοντινοι εχθροι ακουν τον θορυβο του.

      Και στην τελικη, ειναι στην κριση του καθενος ποσα πραγματα ή ατομα θα κανει fulton. Μπορεις να μην κανεις κανεναν ή τιποιτα και να αραζεις στην Motherbase με τον Ocelot και τον Miller, παιζοντας ταβλι εναλλαξ ;)

    • Pirederas
    • Ο Kojima συνεχίζει να μας μαγεύει. Θέλετε buddies για βοήθεια? Τους έχετε. Θέλετε customisation για να εκφραστείτε όπως θέλετε? Ορίστε. Θέλετε supply drops γιατί σας τελείωσαν τα πυρομαχικά? Ήρθαν τυλιχτά και ζεστά. Θέλετε πληροφορίες για την περιοχή? Αμέσως. Θέλετε air strike για να τους μπουμπουνίσετε? Έγινε. Θέλετε να μπουκάρετε νύχτα αντί για μέρα? Ανάψτε ένα Phantom cigar και φύγαμε.

      Και φυσικά, όλα αυτά είναι προαιρετικά, αν θέλει κανείς μπορεί να τα αγνοήσει και να παίξει ολομόναχος (αν και μάλλον θα τα βρει μπαστούνια). Δεν έβαλε χωρίς λόγο ο Kojima το tagging του Far Cry ή το radar που σου δείχνει ότι κάποιος σε είδε, είχε δηλώσει ότι πριν τα εισάγουν στο παιχνίδι, ο Big Boss αρχικά γινόταν spotted από όλες τις κατευθύνσεις χωρίς να ξέρεις πού πάνε τα 4. Όλα όσα ανέφερα είναι για να προσελκύσει παίκτες που δεν ξέρουν/γουστάρουν τα κλασικά MGS, κυρίως τους GTA παίκτες, γιατί υπάρχει πολύ μεγάλος βαθμός ελευθερίας στο MGS V The Phantom Pain.

      //Όποιος δει το video, είμαι σίγουρος ότι δεν θα ξαναγοράσει άλλο open world παιχνίδι σαν την απάτη το Assassin's Creed.

*